[FX5900XT] Kleuren zijn verkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15
Afbeeldingslocatie: http://www.plokk.com/files/glitch1.jpg

Bovenstaande heb ik bij enkele spellen, vooral bij Mercedes Benz World Racing. Lijkt een foutje ergens met belichting, alleen wat precies, en belangrijker wat doe ik eraan? Op alle instellingen die ik heb geprobeerd is het, ook meerdere (WHQL) drivers. Komt dit vaker voor?

Ik ga nu even die nieuwe driver installeren, kijken of het helpt, maar ik denk het niet eigenlijk.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Brent
Afbeeldingslocatie: http://www.plokk.com/files/glitch2.jpg

Geen resultaat :'(

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Niet overclocked? Ik had dit toen ik mijn kaart te ver had overgeclocked. Het zou belichting kunnen zijn, maar ook texture corruption misschien.

• Brent
Nee, helemaal niets overgeklokt of rare dingen. Alles aan mn PC is standaard. Het enige wat ik qua instellingen verander is 4x FSAA en 8x Aniso, maar dit maakt geen verschil... Vervelend probleempje.

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Breepee schreef op 02 april 2004 @ 16:34:
Nee, helemaal niets overgeklokt of rare dingen. Alles aan mn PC is standaard. Het enige wat ik qua instellingen verander is 4x FSAA en 8x Aniso, maar dit maakt geen verschil... Vervelend probleempje.
Ligt aan de drivers. Met detonator 53.03/53.06 is het niet.

• Brent
Yo, ik heb nu 53.03 en het is inderdaad weg. Iemand een idee hoe dat komt en of dat nog eens opgelost gaat worden?

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

lees de release notes maar van de driver waarbij het wel werkt, dan weet je metteen waarom ie niet werkte en heel misschien wat ze gedaan hebben om het wel werkend te krijgen.
trouwens knappe jongen als jij wat aan die informatie hebt zo graphic corruption optreed in een driver..

• Brent
Niets gevonden in de realease notes alhier.
Ik zal waarschijnlijk niet begrijpen wat de technische oorzaak is van bovenstaand defect, maar als de vraag beantwoord kan worden, weet ik iig dat er ook wat aan gedaan (kan) worden en daar ging het me eigenlijk om. Ik hoop dat je me wil vergeven voor de brutaliteit om die vraag te stellen, o nAFutro :P

Pagina: 1