Toon posts:

[Word] Meerdere automatische paginanummeringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een document dat uit twee delen bestaat. Nu wil ik aan het begin een gezamenlijke inhoudsopgave. Hoe krijg ik dit gerealiseerd? PS: Het tweede document begint ook met paginanummer 1. Bedankt!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-12 18:56

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 15:04:
Ik heb een document dat uit twee delen bestaat. Nu wil ik aan het begin een gezamenlijke inhoudsopgave. Hoe krijg ik dit gerealiseerd? PS: Het tweede document begint ook met paginanummer 1. Bedankt!
Het maken van de automatische inhoudsopgave lijkt me niet zo'n probleem wel ben ik benieuwd hoe je een ducument ergens halverwege opnieuw llaat starten met tellen bij 1!

ik volg het topic ik heb helaas geen oplossing

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Volgens mij staat dit in de help van Word.

Ik zocht laatst een manier op de nummering pas bij de tweede pagina te laten beginnen met 1 (voorblad ervoor, zonder nummer)

En vond toen in Word een functie voor meerdere nummeringen in een document, ik kijk even voor je in de help

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:25
Ik maak net bij mij een document bestaande uit 2 verschillende secties...
en als ik een inhoudsopgave invoeg aan het begin, dan krijg een inhoudsopgave van allebei samen.

asdf 1
asfd 1
Asdfasdfasdf 2
asdf 3
asdf 1
asdf 1
asdf 1
asdf 1

Hoe heb jij je document ingedeeld? Want bij mij werkt het prima met secties.

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Copy&Paste uit de help:

Gezocht op "De pagina nummering opnieuw beginnen"
De paginanummering in alle hoofdstukken of secties weer beginnen met 1
Als u dit nog niet hebt gedaan, voegt u een sectie-einde in op de plaats waar u de paginanummering opnieuw wilt laten beginnen.
Hoe?

Klik in een sectie of selecteer meerdere secties waarin u de paginanummering opnieuw wilt laten beginnen.

Klik op Paginanummers in het menu Invoegen.
Demonstratie

Klik op Opmaak.

Voer in het vak Beginnen bij de waarde 1 in.
Tip Klik op voor meer informatie over het wijzigen van de notatie van paginanummers (zoals 1 of i) voor een sectie.

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Mr.Chinchilla schreef op 02 april 2004 @ 15:11:
Ik maak net bij mij een document bestaande uit 2 verschillende secties...
en als ik een inhoudsopgave invoeg aan het begin, dan krijg een inhoudsopgave van allebei samen.

asdf 1
asfd 1
Asdfasdfasdf 2
asdf 3
asdf 1
asdf 1
asdf 1
asdf 1

Hoe heb jij je document ingedeeld? Want bij mij werkt het prima met secties.
ff een vraagje hoe definieer je secties?
ik weet basic en zelf op te zoeken maar aangezien we het er toch over hebben en ik het niet weet :Y) lijkt het mij een nuttige bijdrage als dit gepost kan worden

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Mystic Spirit schreef op 02 april 2004 @ 15:17:
[...]

ff een vraagje hoe definieer je secties?
ik weet basic en zelf op te zoeken maar aangezien we het er toch over hebben en ik het niet weet :Y) lijkt het mij een nuttige bijdrage als dit gepost kan worden
edit:
vorige post bied uitkomst!

edit:
excuus voor het gebruiken van de quote knop..... dit overkomt mij de laatste tijd vaker begin nu ernstig te twijfelen of ik dit echt zelf verkeerd aanklik, maar voor als nog ga ik daar vanuit 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Mystic Spirit op 02-04-2004 15:22 ]

Pagina: 1