Toon posts:

Goed mix programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

kan er mij iemand een goed mix programma aanraden zoals Dj Traktor Studio of BMP Studio MAAR waarbij ik met twee geluidskaarten kan werken (een hercules 5.1 muse dvd en een gewone integrated geluidskaart die er al zowiezo inzat) dit gaat allesinds niet bij dj traktor studio

thx

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 21:41

Zoefff

❤ 

Volgens mij kan zowel Traktor DJ als BMP Studio dat wel hoor?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
BMP studio kan dat inderdaad maar Traktor kan dat totaal niet
maar ik ben op zoek naar nog een ander goet mix programma die dat zou kunnen

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:01

TheBorg

Resistance is futile.

Wat denk je van Soundscape of Steinberg Nuendo. Ik weet niet wat je budget is...

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 21:41

Zoefff

❤ 

Het is al een tijd geleden dat ik Traktor DJ heb gebruikt, en geinstalleerd had, maar ik meen me te herinneren dat je bij de preferences gewoon verschillende kanalen kon kiezen, en zo ook meerdere geluidskaarten kan gebruiken.

Je kan zelfs van je 5.1 kaart een 2x stereo kaart maken met Traktor d8 ik.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
je kan idd meerdere kanalen kiezen maar toch maar 1 geluidskaart

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik gebruik hier zelf PCDJ Red. Heel simpel en overzichtelijk en heeft een hele reeks opties mbt geluidskaarten. Alleen in soundblaster live! mode kun je met 1 geluidskaart af (rara, welke zou dat zijn), verder heb je altijd twee geluidskaarten nodig.

Maareh.. merk je niet een enorm verschil in kwaliteit tussen die bronnen? Die onboard reut is over het algemeen niet zo heel best van kwaliteit?
Dat kan een probleem zijn en bovendien heb je met een geavanceerdere soundcard meer mogelijkheden mbt. het cue'en van tracks.

Toch beveel ik deze aan, hij neemt niet superveel resources (mijn ervaring met Traktor was anders) en heeft zich voor mij al meerdere malen bewezen op het podium. :Y)

Verwijderd

Ik gebruik zelf VirtualDJ icm een Hercules DJ Console, dit programma vind ik zeer fijn werken (ook zonder DJ Console), ik vind het een aanrader. Echt een programma voor iemand die niet met vinyl kan werken of de tijd niet heeft om dat goed in de vingers te krijgen, zoals ik.
Pagina: 1