ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
ello,
ik heb eerste keer nog een TCP/ip protocol installed..
dat werkte toen wel ..
maar nu krijg ik het ook niet meer voor elkaar ..
zit nu dus met zelfde probleem ..
l83r
dat werkte toen wel ..
l83r
Verwijderd
Je moet client voor m$ netwerken verwijderen.Op zondag 17 december 2000 16:33 schreef Wize het volgende:
ello,
dat werkte toen wel ..
l83r
En darna kan je net bios uitvikken
mmmmm M_KOS,
heb eens geprobeerd wat je zei. MS Client verwijderen en dan dat vinkie uit. Dat laatste klopt wel. zodra je die client eruit hebt kan je bij netbios het vinkje uitzetten. Daar blijft het echter bij want als je dan de boel wil sluiten zegt Windows simpel dat je netwerksettings niet compleet zijn. Zet je na het vinkje weggehaald te hebben dan MSclient er weer in dan komt het vinkje weer lekker mee....
word er een beetje simpel van
heb eens geprobeerd wat je zei. MS Client verwijderen en dan dat vinkie uit. Dat laatste klopt wel. zodra je die client eruit hebt kan je bij netbios het vinkje uitzetten. Daar blijft het echter bij want als je dan de boel wil sluiten zegt Windows simpel dat je netwerksettings niet compleet zijn. Zet je na het vinkje weggehaald te hebben dan MSclient er weer in dan komt het vinkje weer lekker mee....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
sorry een beetje laat.Op dinsdag 19 december 2000 22:36 schreef Gompy58 het volgende:
mmmmm M_KOS,
Al zegt hij dat de netwerkinstelingen niet compleet zijn moet je op nee drukken.
Je moet ook even kijken onder bindingen van je TCP/IP op je externe toegangsadapter. Daar moet je de microsoft client voor bestands en printerdeling uitvinken. Dan krijg je de melding dat je "niks" hebt geinstalleerd of zo, negeren. Vervolgens kun je netbios over tcp/ip uitvinken.
lees ook www.grc.com
lees ook www.grc.com
Pagina: 1