Visueel zien wat veel ruimte in beslag neemt op je hd

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zoek een programma, wat ik al een paar jaar geleden eens een keer gebruikt heb maar ik kon het niet meer vinden.

Je ziet dan visueel de inhoud van je harde schijf in een vierkant blok dus niet in een cirkel. Mappen en bestanden zijn dan als blokjes afgebeeld en hoe groter het blokje hoe meer ruimte het in neemt, je kon vervolgens dan mappen weer apart aanklikken het werkte met een goed overzicht en met kleuren.

Er staat me iets van bij dat het prog door leerlingen van een universiteit gemaakt was, en dus ook freeware was.

Ik heb de search gebruikt.. maar kan gewoon niets vinden, het is moeilijk om zo iets te vinden, je weet niet wat voor een beschrijving je moet gebruiken.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-12 20:24
Treesize Pro. :)

Even gevisualiseerd met Google:

Afbeeldingslocatie: http://www.ssw.com.au/ssw/standards/developergeneral/images/treesize.gif

Kan ook in blok-mode gezet worden ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Arnout op 02-04-2004 13:56 ]

• Speedfight
  • Niet online
Die is het helaas niet.. die werkt met ronde schijven, en is veel te uitgebreid.
die wie ik zocht is gewoon een heel klein programma, maar wel erg handig.
Wat ik me nog kan herrineren is dat het een keer in de computer idee stond B)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

sequoia view oid

EDIT: inderdaad; http://www.win.tue.nl/sequoiaview/

[ Voor 66% gewijzigd door sjaakaq op 02-04-2004 13:59 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Space Monger moet je hebben :)

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• Speedfight
  • Niet online
JAA thnx die was het! geweldig meteen neerladen :*)

edit: Ik moet zeggen dat die spacemonger ook wel goed is :)

[ Voor 13% gewijzigd door Speedfight op 02-04-2004 14:06 ]

Pagina: 1