Fast-XS faillet

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:14
beste mede tweakers,

Nadat ik vanochtend nog had gepost dat ik geen problemen met fast-xs had kreeg ik post binne was voor me ouders.
ik kom net uit school en lees het en er staat in dat Fast-xs Faillet is verklaard en overgenomen word door dutchweb verdere informatie volgt nog.

[edit] per 7 april word het overgenomen door dutchweb
we kregen die brief Intrem Justitia

[ Voor 15% gewijzigd door SmoothTweaker op 02-04-2004 13:16 ]

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik ging er van uit dat fast-xs alleen problemen had met het leveren en nakomen van producten. Dus er waren ook geld problemen daardoor maybe capiciteits problemen etc.

Trouwens heb je de informatie een beetje van een betrouwbare bron :?

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op webwereld staat er ook iets over
Internetprovider Fast-XS balanceert op de rand van faillissement en draagt zijn adsl-klanten over aan de zakelijke provider Dutch Web Services

hmmz

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Goh, de TMF actie heeft ze zeker op hun knie-en gebracht.

Mmm, de vraag is wanneer TMF stopt met reclame maken voor hun Fast TMF Web...hehehe..waarschijnlijk niet natuurlijk.

There is no place like ::1

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:52

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Goh, volgens mij hebben sommige mensen dat hier op GoT ca een half jaar geleden al voorspeld.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Fast-XS (ADSL): Onprofessioneel en onbetrouwbaar

Ik begrijp niet zo goed waarom je er perse een topic voor moet openen, terwijl je weet dat ik het bericht al geplaatst had in bovenstaand draadje (je hebt er op gereageerd, dus je wist dat het er stond!). Waarom het forum nodeloos vervuilen, terwijl ik het al in een bestaand draadje heb gepost?? :? :X

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik zie hier het nut ook niet van in. Eerst replied de topicstarter op een eerdere post in dat topic, om daarna nog dit nieuwe topic te openen :?

Daar verder dus: Fast-XS (ADSL): Onprofessioneel en onbetrouwbaar

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.