Toon posts:

[Ravenshield]FPS zakt naar 15-20

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik speel ravenshield en sinds twee dagen heb ik 20-30 fps en als ik spec heb ik soms een fps van 100-120. Ik heb al een reinstal gedaan maar niets helpt :s

Mijn specs zijn 1-Intel® Pentium® 4 CPU 2.60GHz, 2605MHz, 512KB (0% Load) .:. RAM usage: 480/768MB (62.50%) .:. GFX MEDION RADEON 9600 TX Secondary, Display 1024x768/32bit/100Hz

Ik weet niet of het aan het spel ligt of aan iets anders, graag hulp gewenst...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

heb je toevallig programma's er achter lopen :? Misschien dat je daardoor lag oploopt...
Misschien nieuwe drivers installeren: chipset/videokaart..

en doen andere spellen het ook :? Zulke drops... Als het alleen ravenshield is , dan ligt het waarschijnlijk aan ravenshield

edit: lees dit topic eens door als je wil: R9700 gare frame rate in games
heeft niet alleen met de Radeon9700 te maken hoor

[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 02-04-2004 13:02 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ik het net call of duty geinstalleerd en het spel loopt heel vlot op alle setting op high. Nog eens ravenshield opnieuw installeren?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 13:34:
Ik het net call of duty geinstalleerd en het spel loopt heel vlot op alle setting op high. Nog eens ravenshield opnieuw installeren?
doe dat maar eens.
kijk tevens ook hiernaar:
http://www.raven-shield.com/#news1
daar staan nieuwe patches op. Misschien dat die je raveshield weer een beetje kunnen helpen.
Verder welke opties staaan allemaal bij jou aan in Ravenshield.. Misschien moet je eens lagere resoluties draaien of de graphics niet op high maar op medium zetten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Is dit niet een algemeen bekend probleem in RvS? Dat je vaak een enorme fps drop krijgt. Ik heb er iig ook last van :)