Toon posts:

[win2k] no boot filename received

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg bij een 3COM 905C kaart bij booten van netwerk voor installatie via RIS na lange tijd "No boot filename received". Bij een andere PC waarbij ik de bootdisk van w2k gebruik om te starten van het netwerk, krijg ik na lange tijd "No reply from a server", terwijl als ik bij de DHCP server kijk, beiden toch een IP adres hebben toegewezen gekregen Bij de RIS staat "op client-requests reageren" aangevinkt en van de RIS processen "BINL, Groveler en TFTP" geen errors in de logs. Ook van DHCP geen errors (op zelfde machine geïnstalleerd). Als ik in Windows naar mijn IP kijk dan heb ik die ook gekregen van DHCP. Dus die werkt goed. Verder heb ik ook geen problemen met AD en DNS die werken prima

Weet iemand een oplossing ? _/-\o_ Mijn dank zal GROOT zijn _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk dat vragen over een PXE boot beter op z'n plek zijn in Network Troubleshooting aangezien je het netwerk al niet werkend krijgt ;)

Beveiliging & Virussen >> Network Troubleshooting :)

Verwijderd

Dan moet je in de DHCP server onder Server Options even invullen

066: Moet de naam van je RIS server zijn
067: Moet de naam van de bootfile zijn, als het goed is OSChooser\i386\startrom.com

Uiteraard moet ook de DHCP Server draaien. Oeps ik zag dat dat al werkte

Succes.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 13:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik ga het proberen!!! _/-\o_

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:59

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Volgens mij wil chickie niets meer met GOT te maken te hebben ;)

Als je je topic dicht wil hebben is het het meesty effectief om op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif te klikken en een Topic Report te plaatsen

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1