12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Epson printer zegt steeds dat black inkt cartridge op is
Lege cartridge??
http://solutions.brother.com/mfc890/faq/index.html
post het probleem anders hier
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 02-04-2004 13:25 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
niemand enig idee verder ? via brother kom ik ook niet ver namelijk
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
die bovenstaande linkjes hebben niet geholpenCrazy- schreef op 07 april 2004 @ 10:52:
*schop*
niemand enig idee verder ? via brother kom ik ook niet ver namelijk
want daar staat volgens mij erg veel info in.. Moet je alles eens doorlezen
heb je zelf al wat info verder gevonden over je probleem, en wat heb je al geprobeerd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
ik heb een brother mfc 590,
nadat ik mijn inktpatronen vervangen heb en mijn deksel heb dicht gedaan, vraag de mfc INKT CYCAAN vervangen? druk op 1 voor ja en op 2 voor nee.
als je niets gedaan hebt hiermee of op nee gedrukt hebt, denkt de mfc gewoon dat er geen inkt meer is.
misschien is dit je probleem. ik zou niet weten wat je eraan kan doen om die gedachte uit je mfc te krijgen.
als iemand raad weet, kan mij misschien ook nog ooit van pas komen
Verwijderd
Verwijderd
Al iets bekend ??????????????Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 19:50:
yow
nadat ik mijn inktpatronen vervangen heb en mijn deksel heb dicht gedaan, vraag de mfc INKT CYCAAN vervangen? druk op 1 voor ja en op 2 voor nee.
als je niets gedaan hebt hiermee of op nee gedrukt hebt, denkt de mfc gewoon dat er geen inkt meer is.
misschien is dit je probleem. ik zou niet weten wat je eraan kan doen om die gedachte uit je mfc te krijgen.
Net 3 cartridges gevuld maar voor de MFC590 blijven ze leeg.
Al een half zonder stroom, PC opnieuw gestart maar helpt niet.
Verwijderd
Ik kan de software van brother zo manipuleren dat als je op nee drukt dat ie dan ja doet of andersom, helaas is dat verboden, dus mag ik jeniet helpen.Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 19:50:
yow
Verwijderd
Dus denk niet dat dat een oplossing is.
Kan nu dus het apparaat niet meer gebruiken.
Hoe het apparaat te resetten ??
UPDATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.enderlin-direk...1d92a0804f53f448dc627200f
In het kort betekent het dat je binnen twee sekonden op "menu * 2864" drukt waarna het display maintenance laat zien.
Vervolgens toets je 1 0 in waarna WSW00 verschijnt.
Dan tik je 31 in
Vervolgens verander je met de pijltjes toetsen (rondom "menu") de 4de bit van links in een 1.
Dan tweemaal op "menu" en dan 99.
Zou moeten werken.
Doet het wel !!
Kwaliteit niet direkt opti.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 21:24 ]