Toon posts:

Asus MR modem PCI 56k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

ik heb hier een PC met deze modem maar nou heb ik het probleem dat de driver er niet bij zit.
Ik heb al Gegoogled en op de site van ASUS gezocht maar ik kan niets over deze modem vinden maar uit een of andere griekse site blijkt dat het ding wel bestaat maar ik snap weinig van de hele site.
Weet iemand of deze modem bestaat en waar ik de driver kan vinden?

Mvg,

Eelco Tekampe

Verwijderd

Topicstarter
Is niet meer nodig het is al opgelost er lag ergens onder het stof nog een CDtje.
Hij mag van mij wel dicht :)

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Als jhe hem dicht wilt hebben doe je dat het beste via deze knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Post eens wat er op de chip op de riser geschreven is :o

AMR modems zitten dmv het AC'97 protocol aan de southbridge verbonden. Er zijn (gelukkig) maar een zeer beperkt aantal chips voor die dingen, bijna alles is PCTel of Smartlink. Als je dus niet uit de chiptype komt, kun je op de goede gok generieke PCTel of Smartlink drivers proberen.

Maar wat staat er in de mobohandleiding/op de Asus site- normaal kun je per mobo een lijst met drivers krijgen...

Oh, en zie trouwens de GoT Huisregels - wij Tweakers doen elkaar constant de groeten, dus hoef je dat niet onder iedere post te doen :z

Edit:
Topics met opgeloste vragen gaan NIET dicht. Lees nog maar even heel goed die huisregels door, het is hier een community waar gediscussieerd kan worden over een bepaald onderwerp, niet een helpdesk waar problemen een nummertje krijgen en cases gesloten worden als iets opgelost is :/

[ Voor 20% gewijzigd door dion_b op 02-04-2004 13:57 ]

Oslik blyat! Oslik!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
dion_b schreef op 02 april 2004 @ 13:55:
Post eens wat er op de chip op de riser geschreven is :o
:z
Lees zijn tweede post eens. Hij heeft de cd inmiddels al weer teruggevonden hoor :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

olof schreef op 02 april 2004 @ 13:57:
[...]

Lees zijn tweede post eens. Hij heeft de cd inmiddels al weer teruggevonden hoor :)
Niet iedereen typt zo snel hoor :z

En dan nog: om meerwaarde te hebben voor de knowledgebase is het WEL nuttig te weten exact waar het hier om ging :o

[ Voor 22% gewijzigd door dion_b op 02-04-2004 13:58 ]

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik heb die huisregels gelezen.
Op die teruggevonden cd stond de driver die ik nodig had voor de modem en kom hem zo installeren en even een test verbinding naar de KPN aanmaken en dat werkte allemaal.
Ook al moest ik de driver voor de 2de keer installeren |:(
Pagina: 1