Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alcatel Speedtouch Home openmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien wel een beetje vreemde topic, maarja

Ik heb een 2ehands sthome modempie gekocht, maar nou rammelt er wat aan de binnenkant (stukkie plastic of schroefje dat los ligt ofzo). Hij doet het verder wel goed, alleen dat irriteert mij nog een beetje want misschien gaat het wel kortsluiten.

Nou heb ik eens zitten kijken hoe dat ding opengaat, maar ik krijg em echt niet open. Iemand hier die dat wel voor elkaar gekregen heeft (zonder hem naar de mallemoeren te zagen of op andere wijze slopen)?

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 15:48

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

fot000's van alle kanten maken? kijken we dan nog es :)

Verwijderd

Topicstarter
ik denk niet dat je daar veel aan zal hebben:
a) mn camara is brak
b) er zitten geen scroeffies in oid

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:44
Dan zal het een kliksysteem zijn.

Kun je alleen een mes ofzo tussen zetten en dan maar hopen dat je niks sloopt.

Ook geen schroefjes onder stickertjes ofzo?

Verwijderd

Welke heb je? Ik heb nog een oude met 5 lampjes aan de bovankant.
deze is makkelijk open te maken, onder se stikker zitten 4 schrouwen (model tork ofzo weet even niet meer presies hoe ze heten, lijkt op een sterretje).
Als je deze hebt verwijderd kun je hem zo openmaken met een mes, tis een klik systeem maar wel makkelijk open te maken :) .

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
AH hij is al open
voor de geinteresseerden:

Voorkant: aan de 'zijkanten' van de hoekjes schroevedraaier onder steken en dat lipje aan de voorkant indrukken

Achterkant: sticker eraf rukken, 4x een torx 10 op een rij en nog een klemmetje dat je met zo in kan drukken

en wat kwam eruit rollen (wat dus rammelde): EEN STUKJE GEODRIEHOEK :? :? :?

bedankt voor de hulp jongens

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 12:04 ]

Verwijderd

Geodriehoek?? }) Waarschijlijk ben je niet de eerste geweest die heeft geprobeert die modem open te krijgen. O-)

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Overgekocht van een andere tweaker? :P

Verwijderd

Ik heb nog een een wanadoo modem liggen..zn witte voor de cabel..is daar nog iets mee te doen? (als ik dat hier ff magvragen)

• DanielB
Deimos of Motorola?

Verwijderd

motorola.. }:O

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 16:00:
Ik heb nog een een wanadoo modem liggen..zn witte voor de cabel..is daar nog iets mee te doen? (als ik dat hier ff magvragen)
Altijd leuk om te zien wat er binnen inzit O-)

Verwijderd

Maar is geen leuk modje mee te verzinnen dat iemand weet? 8)7

• DanielB
Maak 'r een ruitje in? 8)7

Software-tweak 'm tot router... :P

Verwijderd

Stickertjes eraf halen en schroefjes losdraaien is inderdaad de oplossing tot veel 'oesterachtige behuizingsproblemen'. Opgelost dus ;)

Voor de rest: modems van Wanadoo zijn over het algemeen in bruikleen afgegeven. Dit houdt in dat modificatie niet mag en staat ook in de overeenkomst die je daarvoor getekend hebt. Voor de mensen die denken dat je er gratis mee kan internetten of het modem kan ombouwen voor een hogere snelheid: lees de EuroDocSis standaard eens door en bedenk dat dit soort zaken niet echt tot CME behoren om maar te zwijgen over de legaliteit.
Een ruitje/verlichting etc kun je met alles wel maken, zelfs met 'de sigarendoos van opa', daar zijn in ieder geval genoeg topics van te vinden (Frequently Asked Questions CME en [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 6[/rml] zijn daarbij een goede start).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.