Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ik heb zelf ook het ged#nder gehad, vertel me je besturingssysteem effe en ik help je verder!!!
20*350ZO45°
Verwijderd
Misschien domme opmerking maar heb je niet gwoon een haartje oid voor de sensor zitten? Had ik vanmiddag ook en das errug irri tijdens een potje cs
. Gwoon ff schoonmaken hielp
Mzzls
Gerlo
Mzzls
Gerlo
Ik draai in windows me en nee er zat geen haartje ik had dat al ff gechecked...
Ik heb de nieuwste mouseware van logitech. Eigenlijk begon het pas een beetje toen ik de webcam af en toe eens aansloot. Ik merk dat de muis sneller wat blijft haken in spellen, da sop zich ook vaag...
Ik heb de nieuwste mouseware van logitech. Eigenlijk begon het pas een beetje toen ik de webcam af en toe eens aansloot. Ik merk dat de muis sneller wat blijft haken in spellen, da sop zich ook vaag...
Verwijderd
Gebeurde dat nadat je mouseware instaleerde ?
Mouseware heeft de namelijk een functie erin inzitten waardoor het constant alle poorten af scant .Misschien dat dat er wat mee te maken heeft ?
Mouseware heeft de namelijk een functie erin inzitten waardoor het constant alle poorten af scant .Misschien dat dat er wat mee te maken heeft ?
Kijk, dat is nu het hele probleem! Bij deze muis moet je gewoon WinME zijn eigen drivers laten installeren, als je gebruik gaat maken van die Mouseware, dan heb je direct probs, ik had het ook!Ik heb de nieuwste mouseware van logitech.
Suc6 met het verwijderen!
20*350ZO45°
Maakt geen flikker uit of ik hem aan de usb hang van de pc... en waarom is het eerst wel goed en daarna (na de webcam) opeens minder?
en btw een optical is NOOIT wireless, de optical neemt te veel stroom om wireless te kunnen functioneren (smart ass
)
en btw een optical is NOOIT wireless, de optical neemt te veel stroom om wireless te kunnen functioneren (smart ass
Pagina: 1