datameter chello is kapot

Pagina: 1
Acties:

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
jullie hebben vast allemaal al het mailtje gehad dat jullie teveel hebben gedownload, maar wat me net opviel is dat het ding voor geen meter werkt
ik heb 24/7 dumeter aan, heb gisteren als een gek geleeched en chello zegt dat ik 84 mb heb gedownload, als die meter niet werkt kunnen ze toch ook die emails niet sturen lijkt me ?

Afbeeldingslocatie: http://houston3.visualweb.nl/files/chelloo.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Houston3 op 02-04-2004 11:33 . Reden: het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet posten...lala ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

offtopic:
Resize je plaatje even naar een thumb, zo vern**k je de layout :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Whuzz
  • Laatst online: 20:12

Whuzz

Dodgeball!

Dit kan prima in het topic over de snelheidsverhogingen van Chello, daar is dit ook al ter sprake gekomen...

Chello kan best die mails sturen zonder dat die teller goed werkt hoor. Dat doen ze toch :+
Chello wéét dat de teller niet goed werkt, maar door de vehoogde snelheden moeten ze íets doen om het dataverkeer binnen de perken te houden. En zie hier het resultaat...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Houston3
  • Laatst online: 09:36
dus iedereen krijgt op een willekeurig moment tussen de 1e en de laatste dag van de maand een mailtje met je download teveel ? :P

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
Houston3 schreef op 02 april 2004 @ 11:34:
dus iedereen krijgt op een willekeurig moment tussen de 1e en de laatste dag van de maand een mailtje met je download teveel ? :P
now ik heb er vorige maand al 6 gehad :(

die teller werkt echt niet nee :/