Toon posts:

WIC module in Cisco 1712 Router?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een cisco router 1712 (GEEN 1721 !!), ik zou hier graag een WIC adsl module in plaatsen.Nu deze module past er prefect in maar wordt niet standaard ondersteund. Als ik nu de IOS upgrade, zal dit dan lukken ? Ik kan deze versie aankopen Cisco IOS IP/ADSL/FW/IDS Plus IPSEC 3DES - ( v. 12.3(4)T ) .

Alvast bedankt,

Gunther.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat bedoel je met "niet standaard ondersteund"? Als de 1712 geen wic ondersteund zal die dat hoogst waarschijnlijk met een ios upgrade ook niet gaan doen (die zijn gemaakt voor de "standaard" 1712 met alles wat deze ondersteund.

offtopic:
Groeten doen we hier op GoT niet. En graag een duidelijker titel de volgende keer

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 02-04-2004 10:35 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de wic module geinstalleerd, ik krijg een foutboodschap dat de module niet herkend wordt. Als ik de IOS IP/ADSL/FW/IDS Plus IPSEC 3DES - ( v. 12.3(4)T ) installeer wordt deze dan wel herkend ? In deze IOS versie die beschikbaar is voor de 1712 staat er ADSL vermeld. Momenteel heb ik enkel de ios met ondersteuning voor VPN en ISDN bri geinstalleerd.

Verwijderd

Dat zou mogelijk kunnen zijn mits er genoeg geheugen in je routertje zit:

Platform: 1712
Software Feature Sets: IP/ADSL/IPX/AT/IBM/FW/IDS PLUS IPSEC 3DES
Release: 12.3.7T ( ED - Early Deployment )

c1700-bk9no3r2sy7-mz.123-7.T.bin 96(MB) Min. Memory 32(MB) Min. Flash 01-Date Released MAR-2004

http://www.cisco.com/en/U...tem09186a0080093bff.shtml

Maar ik zou zeggen zoek wat op de bovenstaande site staat genoeg info.. >:)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je stopt er gewoon een isdn wic in? En die ondersteund ie niet? Je moet iets duidelijker zijn wat je nu precies hebt, wilt en kan / niet kan. Post ook even "show ver" hier. en "show interfaces".

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor al jullie hulp hoor. Ik kan pas vanavond een show ver posten. Wat heb ik ?
Een 1712 router met 2 modules, Swicth 10/100 module en een ISDN BRI module. Nu heb ik thuis nog een aparte Wic module voor ADSL liggen die ik graag in deze router had geplaast. Ik zou deze in de plaats van ISDN bri module steken aangezien ik deze toch niet gebruik.
Dat heb ik dan ook gedaan, isdn module er uit en adsl module er in. Ik start router op en krijg een foutmelding dat de module niet herkend wordt.
Daarom dat ik mij afvroeg als ik de IOS nu upgrade naar bovenvernoemde versie zal mijn router misschien deze herkennen bij het opstarten.
Ik heb geen CCO account dus moet de IOS aankopen via een levernacier, dus kan jammer genoeg niet zomaar downloaden en testen.

Bijkomend vraaje over CCO:
Als ik een Smartnet contract neem, kan ik dan meerdere IOS versies downloaden of enkel de originele versie die bij mijn router gelever werd ?

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:20

DJ

Volgens mij alleen voor de router serie die jij hebt.

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

Titeledit.
Pagina: 1