sorry dat ik dit zo asociaal neerzet zonder eerst te zoeken, maar ik wil ff zekere voor het onzekere hebben. Het zit namelijk zo: de website die ik maak verwacht vandaag de 10.000e bezoeker, net op het moment dat ik er zelf niet ben. Nu heb ik een teller geinstalleerd welke de IP adressen laat zien van de bezoekers, maar alleen van de laatste 25. Nu kan ik het dus zelf niet in de gaten houden, aangezien ik weg ben, nu is mijn vraag:
bestaat er een programma dat met een vaste interval (bijvoorbeeld om de 5 minuten) een kopie van een internetpagina (in dit geval dus die teller) op kan slaan op je harde schijf?
alvast bedankt, en sorry voor het niet eerst zoeken, maar heb het voor 11.30u nodig, dus dit leek me slimmer
bestaat er een programma dat met een vaste interval (bijvoorbeeld om de 5 minuten) een kopie van een internetpagina (in dit geval dus die teller) op kan slaan op je harde schijf?
alvast bedankt, en sorry voor het niet eerst zoeken, maar heb het voor 11.30u nodig, dus dit leek me slimmer