Toon posts:

Probleem met Exchange 2000 en Outlook 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen

Ik heb het volgende probleem: We gebruiken hier Outlook 2000 SP-1 en Exchange 2000 met SP3 voor email en agenda. We hebben pop3 adressen die opgehaald worden met de pop3 connector.
Standaard hebben we Lees en Ontvangst bevestigingen aan. Nu is het zo dat we op een paar pc's elke keer dezelfde leesbevestigingen terugkrijgen. Dit kan oplopen tot enkele honderden. Ik heb de bevestigingen al uitgezet maar ze blijven elke dag terugkomen de hele dag door.

Ik heb al verschillende virusscans gedaan, de betreffende mailboxen verwijderd en weer aangemaakt. Alle patches gedownload voor Office en Exchange.

Hoe kan dit? Dat elke keer dezelfde bevestigingen terugkomen?
Alle hulp is welkom.

Groeten

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:11

Korakal

Up up up!

Move Internet & Telefonie > Software Algemeen, je probleem klinkt vrij softwarematig :P

Verwijderd

Topicstarter
Internet & Telefonie
Het forum voor al je vragen over ADSL, GSM's, e-mail, domeinregistraties, webspace en mee.

Uhm...er staat toch egt email tussen :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je krijgt steeds dezelfde leesbevestiging zeg je? Weet je zeker dat dit dezelfde is?

Heb je misschien 'Leave mail on server' aanstaan voor die POP3 account waar het over gaat ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is zeker steeds dezelfde.

Ik gebruik de pop3 connector van Exchange 200 en ik zou niet weten waar ik dat in moet stellen. De andere mail haalt ie wel fatsoenlijk op van dat pop3 account.

Het enige wat ik nog geprobeerd heb is met telnet kijken of er mails op staan met NULL bytes en die te verwijderen maar dat mocht ook niet helpen. :'(

Ik heb de service pack 1 voor SBS ook al erop gezet ,

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 15:17
In de pop3 connector van MS heb je inderdaad geen optie voor "leave mail on server"

Verwijderd

Topicstarter
wizzzzzz schreef op 02 april 2004 @ 13:25:
In de pop3 connector van MS heb je inderdaad geen optie voor "leave mail on server"
dat ook, maar dan zouden de andere clients ook steeds dezelfde emails moeten ontvangen

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost.

Ik heb met Outlook Express alle mail gedownload. Ik zag dat ie bij bericht 13 blijf hangen. Met telnet bericht 13 van de server verwijderd en hopla....alle mails komen weer normaal binnen. :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 16:53 ]

Pagina: 1