Toon posts:

@home snelheid verhoogd?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even gepoogd een aantal flink grote files te uploaden, en ze komen allemaal op 32 kB/s uit in de plaats van het vertrouwde 16. Dit is te mooi om waar te zijn?!?!
(dit is vanuit groningen, met com21 modem)

Net even speedtest gedaan, en hij komt uit op 27.3 KByte/sec... woohoo is het dan toch echt zo ver? Of een 1 april grap die een dag te laat is? :P

Hier ben ik wel heel blij om eigenlijk!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is hij al enkele weken, voor veel mensen althans. Niet erg spannend nieuws dit hé? @Home heeft dit weken geleden al aangekondigd...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ja hoor dat was ook zo beloofd door @home. Ik (bergen op zoom) heb al een 2 weken een verhoogde upload 26kb en de downwload snelheid is ook weer een stuk hoger (nu continu rond de 500kb)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 14:30
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 06:41:
Ik heb net even gepoogd een aantal flink grote files te uploaden, en ze komen allemaal op 32 kB/s uit in de plaats van het vertrouwde 16. Dit is te mooi om waar te zijn?!?!
(dit is vanuit groningen, met com21 modem)

Net even speedtest gedaan, en hij komt uit op 27.3 KByte/sec... woohoo is het dan toch echt zo ver? Of een 1 april grap die een dag te laat is? :P

Hier ben ik wel heel blij om eigenlijk!
Als je eerst de search had gebruikt dan had je zo een aantal topics hierover kunnen vinden ...

-

Verwijderd

Topicstarter
Hier is het echt pas sinds gister, en ik kon alleen maar zeurtopics over @home vinden..

Verwijderd

ik had er trouwens nog wel een mailtje over ontvangen

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 13:06:
ik had er trouwens nog wel een mailtje over ontvangen
iedere abbonee .. al halverwege maart.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 14:30
Een week of 3 geleden is er inderdaad een mailtje van @Home over rondgestuurd. Ongeveer een week daarna was mijn upload verdubbeld.

-

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:57
Hier is al uitgebreid over gemailed door @home / in andere topics op GoT over gesproken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.