Welke laptop kan ik goed hiervoor kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-01 21:27

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik wil binnenkort een nieuwe laptop gaan kopen die in ieder geval P4 (denk dat P4 voldoet) of Centrino moet zijn, maar sowieso boven 1024x768 moet kunnen (!!!) ivm grafisch werk. Ook belangrijk vind ik 512MB geheugen en een HD van het liefst 40MB (of hoger).

Nou is mijn vraag of jullie een laptop weten die hieraan een beetje voldoet, en rond de €1200 ligt. Mijn aim ligt vooral op een Acer.

Alvast onwijs bedankt!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je zelf al rondgekeken op bijvoorbeeld de site van Acer? Het is wel de bedoeling dat je zelf eerst op zoek gaat, en dan pas een topic opent op GoT. Er zijn vele notebooks die aan jouw wensen voldoen, ook van Acer. Mocht je niet weten waar je moet zoeken, kan je hier een kijkje nemen. Hier staan ook nog andere fabrikanten bij, mocht Acer toch niet zo'n goede indruk maken.

Zoals je in de FAQ Forumgedrag kan lezen willen we dat je eerst verschillende sites raadpleegt voordat je hier vragen stelt. Ik zie dit niet terug in je topicstart, daarom gaat dit topic dicht. Ik raad je aan nogmaals deze FAQ door te nemen.

Dit topic is gesloten.