|>
ze moeten ook nog een nieuwe HGA hebben
duss
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Die was er al volgens Fuelke, alleen is dat nog niet naar ons toe bekend gemaakt. En waarom zou het nodig zijn om iemand HGA te laten zijn voor de korte tijd dat er vervanging wordt gezocht? Het zal niet zo'n storm lopen dat hij echt nodig isouterspace schreef op 02 april 2004 @ 14:54:
[...]
ze moeten ook nog een nieuwe HGA hebbendus waarschijnlijk ook weer een nieuwe mod
The devil is in the details.
Bron?? irc toevalligDecember schreef op 02 april 2004 @ 14:56:
[...]
Die was er al volgens Fuelke, alleen is dat nog niet naar ons toe bekend gemaakt.
misschien hebben ze al een vervanger gevonden, moeten ze hem alleen nog HGA maken... En waarom dan weer vervangen en niet HGA laten blijvenEn waarom zou het nodig zijn om iemand HGA te laten zijn voor de korte tijd dat er vervanging wordt gezocht? Het zal niet zo'n storm lopen dat hij echt nodig is
Verder denk ik ook niet dat het nu echt nodig is, maar het vult het plaatje weer op
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 02-04-2004 15:00 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Bedankt enzo
Oh, enne, hij neemt afscheid als HGA, mss niet als mod? Downgrade zeg maar?
[slechte grap]
Wat is het verschil tussen Merely en een stuk wc-papier?
• Merely neemt afscheid en een stuk wc-papier neemt schijt af
[/slechte grap]
[ Voor 72% gewijzigd door Res-q op 02-04-2004 15:06 ]
en zo is het voorspeld!
Hoofd Groep Administrator, wat nu dus gewoon Admin wordt genoemd omdat al die afkortingen ala HGM en HGA te vaag warenJochem schreef op 02 april 2004 @ 15:03:
waar staat HGA voor?
Als de kat van huis....December schreef op 02 april 2004 @ 14:56:
En waarom zou het nodig zijn om iemand HGA te laten zijn voor de korte tijd dat er vervanging wordt gezocht? Het zal niet zo'n storm lopen dat hij echt nodig is
Signature
[ Voor 18% gewijzigd door _MaLa_ op 02-04-2004 15:08 ]
.. rellen de modjes met de usertjes
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ik wil niet weten op wat voor manier

Signature
Iedereen bedankt! Het was een leuke tijd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je wou nog even een laatste slotje zetten?Merely schreef op 02 april 2004 @ 15:44:
Zo... even een potje zwarte verf over mijn nick gegooit
You've done wel, young papadum!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Merely|IAMerely schreef op 02 april 2004 @ 15:44:
in het rood en moderator wos
ow... waarom hebben ze die dan niet gewist
of niet
Dat account had sowieso geen extra rechten, alleen een rood kleurtje
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ik was hem niet vergetenMerely schreef op 02 april 2004 @ 15:53:
Die was ik helemaal vergeten
Dat account had sowieso geen extra rechten, alleen een rood kleurtje
wel jammer dat die maar een titeltje heeft als "Moderator WOS", wie wil dat nu

Het ziet er niet uitMerely schreef op 02 april 2004 @ 15:44:
* Atlas gooit pot rode verf over Merely
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hardstikke bedankt voor je inzet om van GoT een beter forum te maken, en veel plezier met de zaken die je tijd opslorpen
Hé, ik ging net mijn muren rood schilderen met die verfAtlas schreef op 02 april 2004 @ 16:02:
[...]
Het ziet er niet uit
* Atlas gooit pot rode verf over Merely

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Je bent een fijne gozer, ik wil alleen dit jaar mijn tassie nog terug... dus... we moeten maar weer es bieren
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Bedankt voor alles wat je als mod & HGA hebt mogen doen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Helaas kan Merely er niet meer bij vrees ik.....
maar mijn vrees was onterecht, zou ik de laatste user zijn die per PM een reactie van hem kreeg ?
Zie onder
[ Voor 22% gewijzigd door Guardian Angel op 03-04-2004 19:37 ]
ARME AOW’er
Jawel hoorGuardianAngel schreef op 03 april 2004 @ 00:46:
Schiet me ineens te binnen dat ik nog op een antwoord zat te wachten en dat Merely de vraag had gemoved. Stom genoeg weet ik de vraag niet meer maar een antwoord is nooit weg.
Helaas kan Merely er niet meer bij vrees ik.
Alleen met zo'n brede omschrijving kan ik heel weinig
In welk forum stond de vraag en waar is ie heen gemoved?
U heeft een PM
[ Voor 4% gewijzigd door Han op 03-04-2004 17:22 ]
gelukkig ben jij toch eerder gegaan .D2k schreef op 03 april 2004 @ 17:22:
finally.
http://www.NUiPhone.nl/
Stats gepost en weer verdwenen?
Need for speed 2
Deze zijn na zijn HGA periode nog allemaal gesloten door hem.
Signature

En ja, ik heb mijn rechten nog omdat ik mijn opvolger nog moet inwerken, vandaar
Laat eens weten wie dat is; dan weten de users wie ze moeten toevoegen op ICQ en MSN.Merely schreef op 04 april 2004 @ 12:05:
Schande![]()
En ja, ik heb mijn rechten nog omdat ik mijn opvolger nog moet inwerken, vandaar
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Kappuh Nah, anders krijg je alleen maar A51 van me, met SGC en HH hoor
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

http://hawvie.deviantart.com/