Helaas, ik stop als crew. De tijd die in GoT gaat zitten is mij te kostbaar geworden en zonder tijd voor GoT is het onmogelijk om een functie als HGA te vervullen. Het aansturen van je crew, tot op zekere hoogte bepalen het beleid, werven personeel zijn geen zaken die je even in één uurtje per dag kunt doen. Aangezien ik naast mijn vaste baan een aanbod heb gekregen voor een soort IRL HGA functie, is de rekensom dus snel gemaakt. En dan praat ik niet alleen over de uren 
Ik heb genoten van de tijd die ik met jullie online en irl heb mogen doorbrengen, het was een eer om HGA te mogen zijn voor Softe Goederen en ik was trots op het feit dat iedereen mij het vertrouwen gaf na het vertrek van ItSnows. Nu Softe Goederen weer helemaal op de rails staat en er zelfs een nieuw en succesvol forum is bijgekomen rest mij niks dan met trots en veel voldoening terug te kijken..
Iedereen heel erg bedankt voor de mooie tijd, het was het dubbel en dwars waard
Ik heb genoten van de tijd die ik met jullie online en irl heb mogen doorbrengen, het was een eer om HGA te mogen zijn voor Softe Goederen en ik was trots op het feit dat iedereen mij het vertrouwen gaf na het vertrek van ItSnows. Nu Softe Goederen weer helemaal op de rails staat en er zelfs een nieuw en succesvol forum is bijgekomen rest mij niks dan met trots en veel voldoening terug te kijken..
Iedereen heel erg bedankt voor de mooie tijd, het was het dubbel en dwars waard
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.