Toon posts:

Lite-On 811s DVD brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds enige tijd heb ik een Lite-On 811s DVD brander, deze werkte in het begin erg goed. toen ik vorige week 2 cd's ging branden bleek 1 van deze 2 niet te werken en sinds dien werken al mn gebrande CD's niet meer. Ik heb de firmware geupdate (HS0P) dit had geen effect. Nero geupdate geen effect. en uiteindelijk mn computer geformateerd en ook dit had geen effect. Wat zou het probleem kunnen zijn?

---

Windows XP SP1
XP2400++
Chaintech 7NJS, nForce2 SPP (Lan, Sound, 1394, Sata)
512DDR pc2700
Lite-On LDW-811S (Black)

Verwijderd

Topicstarter
ik zag het al :)

btw. de brander is ongeveer 1 maand oud .. en niet intensief gebruikt

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

RMA? Blijkbaar is je brandertje dood gegaan....:-)

There is no place like ::1

Verwijderd

Gebruik je de Nvidia IDE drivers of degene van Mickeysoft, de wat oudere NVIDIA-drivers willen nog wel eens wat gezeik geven met bv. branden

Verwijderd

Topicstarter
net een DVD gebrand .. en die werkt wel normaal

voor de format had ik de nieuwste nvidia drivers

nu de standard microsoft

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 00:51 ]

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 00:29:
Gebruik je de Nvidia IDE drivers of degene van Mickeysoft, de wat oudere NVIDIA-drivers willen nog wel eens wat gezeik geven met bv. branden
Moederbord drivers kan een bitch zijn inderdaad... en aangezien TS wel DVD's goed kan branden... mmm..gevalletje zwakke media?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 00:46:
net een DVD gebrand .. en die werkt wel normaal

voor de format had ik de nieuwste nvidia drivers

nu de standard microsoft
Probeer de 44.03 Detenators... die zijn naar mijn idee een van de meest stabiele!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 23:25
Wat hebben videokaart drivers nou weer met je DVDBrander te maken? Je bedoelt de nForce drivers denk ik swampy. Overigens zijn er nieuwe beta IDE drivers van nVidia uit voor nForce moederborden.

http://www.nvidia.com/object/nforce_ide_4.15_win2KXP.html

Onder andere de volgende change: Improved compatibility with 3rd-party drive management, CD ripping and recording software.

Let wel dat het Beta drivers zijn en dat er nog bugs in kunnen zitten. Maar daar je brander nu niet echt goed werkt zou je het allicht kunne proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Moederbord drivers kan een bitch zijn inderdaad... en aangezien TS wel DVD's goed kan branden... mmm..gevalletje zwakke media?
die schijfjes zijn wel goed, ze hebben hiervoor immers op de zelfde brander ook gewerkt en met mn vorige brander (plextor) heb ik wel minimaal 500 van die dingen gebrand.

ga nu ff die beta drivers installeren. is kijken wat dat gaat brengen.

Verwijderd

Topicstarter
ander schijfje geprobeerd nu (sony 24x 700mb)
en dan krijg ik dit te zien :/

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/n.lochtenbergh/errorcd.JPG
Pagina: 1