Blauwe ledjes overal :)

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:46
Hallo,

ik heb es ff wat blauwe ledjes gehaald om mijn kast te veranderen power en hdd ledjes zijn al blauw (lijkt erug goed ) en ik moet nog ff een gleuf in m'n kast slijpen voor een stukkie plexiglas met 3 ledjes der in = blauwe licht streep...

Mijn vraag is is dit ook een beetje makkelijk te doen bij cdrom drives en zips...

floppy is niet zo'n probleem

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
dezjay
ben ikzelf ook mee bezig wordt iid wel gaaf :)

.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Waar heb je die gehaald, lijkt mij ook wel ee n cool idee namelijk...

• chaser
  • Laatst online: 16:21

chaser

blauwe ledjes zijn te krijgen bij "conrad"

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• Dezjay
Bij lokale electronica zaak www.conrad.nl heeft ze ook wel alleen voor 14,25 ofoz ik heb ze voor 7.50

• RubZie
  • Laatst online: 27-08 10:23
Moeten jullie dan ook alles tweaken? Laat dat arme poetertje nou eens gewoon in zijn waarde! Hoe zouden jullie het vinden als ik even bij je langskwam op je haar groen met gele stippen te vereven en dan te zeggen:" ja joh dat staat een stuk beter!".
Ik vind t een schande!!!!
:D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Hmmz, groen met gele stippen? lijkt me wel kewl om een keertje te proberen. Maar ik denk dat ik het binnenkort toch maar eerst een keertje me haar ga kleuren met de kleur "Fire".

• pjlgt
  • Niet online
/me wil graag fotoos zien van zwaailichten...

Skoezie

Verwijderd

Blauwe ledjes, Blauw Haar. Jullie weten toch wel dat Blauw geen kleur is maar een gemoedstoestand !! :)

Verwijderd

Weet er iemand hoe je een Knightrider effect kunt krijgen? Dat ziet er pas stoer uit.

Verwijderd

Dat heeft mijn pc al. Linksonder in het Netscape-venster. Komt nogal vaak voor, wachten bij casema...

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Maar idd.. HOE moet je zo'n ledje bij een CD-ROM, HDD of een ZIP vast maken?

Ik bedoel... Je hebt maar 1 IDE uitgang.

Je kan wel gaan solderen, en aftappen van het ledje wat er al zit, maar kan die wel zo veel vermogen trekken??? Of brand je dan het halve printplaatje door?

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Dezjay
Ik ga et gewoon proberen floppy uit elkaar kijken als ik het ledje er parralele opzet wat ie dan doet brandie dan wissel ik hem gewoon :)

Blauw haar is wel geinig maar dat heb ik al gehad :)
Pagina: 1