Ik zoek een programma of hoe dan ook een manier om erachter te komen welke files ik het beste samen op een cd of dvd kan branden om zo efficient mogelijk gebruik te maken van de media en hierdoor zo min mogelijk cd's te hoeven gebruiken. Zelf controleren op grootte en vervolgens berekenen gaat ook maar op het moment dat het veel bestanden of mappen worden, is dit niet meer te doen. Iemand een oplossing/tip?
Je zou ze kunnen zippen / rarren in files van 700 mb en deze op branden, maar dat is denk ik niet wat je bedoeld of wel?
Verwijderd
ik weet dat er zo'n programma bestaat, heel lang geleden heb ik het gebruikt. Ik kan niet meer op de naam komen, maar als je zoekt zal je het waarschijnlijk nog wel vinden.
Nee, dat is geen optie. Dan moet ik eerst de bestanden gaan terug kopieren naar de harde schijf en dan uitpakken...niet erg handig.cûora schreef op 01 april 2004 @ 22:12:
Je zou ze kunnen zippen / rarren in files van 700 mb en deze op branden, maar dat is denk ik niet wat je bedoeld of wel?
sja, als ik dan wist waar ik op moest zoeken..heb al enige tijd tevergeefs zitten te zoekenVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 22:13:
ik weet dat er zo'n programma bestaat, heel lang geleden heb ik het gebruikt. Ik kan niet meer op de naam komen, maar als je zoekt zal je het waarschijnlijk nog wel vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door SAiKO op 01-04-2004 22:24 ]
beste en simpelste optie: www.fillcd.com
*ergens hier op het forum gelezen begin vorig jaar en een grote redder*
Eichii schreef op 01 april 2004 @ 22:27:
beste en simpelste optie: www.fillcd.com
*maakt diepe buiging en voelt vereerd om geholpen te hebben*
Pagina: 1