[XP] BSOD tijdens werken met pc*

Pagina: 1
Acties:

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:19
Hallo tweakers

Zit hier met het volgende probleem bij iemand. Tijdens het werken met de pc start deze soms automatisch opnieuw op.

Vandaag heb ik het zelf gezien met pinnacle studio 8. Nieuwste update e.d. zijn al geïnstalleerd. Heb pinnacle een dvd image laten bouwen en ben naar huis gegaan.

Nu weer terug gekomen is pc automatisch herstart en komt met de onderstaande foutmelding. Wat kan ik hier aan doen?

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0UgDVAqEZWEMtYMZmisXSVHEeNIaPDLulXhKuCK9*q!aNwIX6R6DPQDY9pCMwUgqhBXGkkXYe8QeINE1njhy24up4os6chJao5MZ5nn4rk*fRXvsxsZURZpnUE7ufdSEs/Screenshot%20auke.JPG?dc=4675466277822131380

Geheugen is gecheckt op fouten met memtest 686
Virusscan stond uit tijdens pinnacle, pinacle was het enigste programma wat draaide
De pc start niet alleen met pinnacle automatisch opnieuw op soms ook zo met andere programma's

Sys Specs:
AMD XP2000+
Jetway V333U
768mb ddr pc266
40gb 5400rpm (2x NTFS partitie) (nog op elke partitie 10gb vrij)
300w budget voeding
Powercolor GF4 64mb
Dvd brander
Dvd Speler
Win XP Pro SP1 + Alle update's
Case temp: 35 graden (gemiddeld)
CPU temp: 55 graden (belast)

[ Voor 30% gewijzigd door Appie Heijn op 01-04-2004 21:25 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Verwijderd

Kan je mischien posten wat er stond onder "Als u de technische gegevens van het foutenrapport wilt bekijken, klikt u op: klikt u hier"

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:43

Klippy

Still Game

Je had gewoon een BSOD (blauw scherm).

Met errorreporting aan gaat hij daarna de fout opsturen.
Asl je dat uitzet en uitzet dat je Pc automatisch herstart ipv een BSOd te geven kan je in de BSOd meer info zien, staat wel wat over in de FAQ.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Properties My Computer-> Advanced->Startup & Recovery
Weet niet de exacte benamingen in het NL.

[ Voor 10% gewijzigd door Klippy op 02-04-2004 03:49 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:19
Dat kleine venstertje eronder is de inhoud ;)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic eventjes naar Windows Operated Systems, daar is het denk ik beter op z'n plek :)

Verder - je krijgt idd een BSOD - zet even 'Reboot on crash' uit (google even rond hoe je dit moet doen) zodat je kan zien wat de foutmelding is, en kijk ook even naar de BSOD Guide die je in de 'Howtolist' in Windows Operated Systems kan vinden :)

Software Algemeen >> Windows Operated Systems