Toon posts:

maten Sapphire Radeon 9800 Pro kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de lengte en hoogte maten van een Sapphire Radeon 9800 Pro kaart.

Ik heb namelijk z' on Soltek Qbic EQ3401 barebone systeem en daar zit een dvd brander en een dvd speler in en dan zit je ermee dat al te lange vga kaarten (agp) er niet zouden passen omdat die tegen de dvd speler aan komt.

Zou iemand met een Sapphire Radeon 9800 Pro ff de maten kunnen nemen.

Ik heb al op de website van Sapphire gekeken en daar kon ik niks vinden over maten.

Misschien zijn alle Radeon 9800 Pro kaarten wel dezelfde maten maar dat denk ik zelf niet. :)

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Ligt aan de pcb waar ie op zit. Khad er gister 1 in mn handen. Je bent net te laat anders had ik ehm ff opgemeten. ;)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:24

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pakjebakmeel schreef op 02 april 2004 @ 13:06:
Ligt aan de pcb waar ie op zit. Khad er gister 1 in mn handen. Je bent net te laat anders had ik ehm ff opgemeten. ;)
Hij vraagt in eerste instantie toch om een Sapphire Radeon 9800 pro... Lijkt me niet dat die op veel verschillende pcb's is gemaakt... Of zie ik iets over het hoofd?

• Pakjebakmeel
Ik bedoel meer dat waarschijnlijk een club3d en een sapphire gewoon op dezelfde pcb zitten dus dat je niet perse een sapphire op hoeft te meten. ;)

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:50

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

17,5 bij 10 CM :)
Opgemeten bij mijn kaduuke Hercules 9800SE AIW
Die precies even groot is als mijn Sapphire 9800 Pro AIW :)

• Pakjebakmeel
dat zeg ik. GAMMA :)

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:41

Zjemm

...

hij past ook in mn shuttle dus

opensecure.nl

Pagina: 1