Toon posts:

Een vraag over netwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search geprobeerd maar helas niks kunnen vinden, vandaar dat ik het ff vraag hiero

het volgende:
Op school hebben we een netwerk met als OS windows 2000. Nu heb ik een laptop met OS windows 98 en een PCMCIA Lan-kaart. Is het mogelijk dat ik deze kan aansluiten op het netwerk van school en zo bestandan kan kopieren naar mijn schijf van de laptop ? of moet op mijn laptop ook WIndows 2000 worden geinstalleerd?

Groeten!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 16:02

bonzz.netninja

Niente baffi

ja dat kan. Ze zullen wel een domein hebben daar, en daar kan je gewoon op in loggen via 98, mits je natuurlijk in de active dir daar staat

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je zit in het verkeerde forum :)

Zo ver ik weet moet dit echter gewoon mogelijk zijn. In de faq van WOS staat vast wel iets over bestanden delen.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:11

momania

iPhone 30! Bam!

Het delen van data tussen 2 verschillende windows versies kan idd gewoon, alleen hoe de situatie bij jou op school is weten wij natuurlijk niet.

Verder is dit wel erg basic en hoor het sowieso niet in Non-Windows Operating Systems thuis ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.