Toon posts:

outlook 2003 vage mails

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn probleem is als volgt.
Heb outlook 2003 en winxp.
mailprovider=yahoo.com
dit wordt binnengehaald via yahoopops 0.5

Dit op zich goed, want ik krijg ze allemaal binnen. maar de indeling van de inkomende emails varieren enorm.
Ik heb het forum al bekeken, maar zie zo geen oplossing.

Bij emails met attachments geen probleem. Bij emails zonder attachment wisselt het behoorlijk.
Want ik krijg met grote regelmaat mails binnen waarbij alles achter elkaar staat, de harde enters die in het bericht staan worden niet meegenomen. zie volgende zin:
----
test Met vriendelijke groet, Modem, Informatie & Communicatie
----
Ik heb volgens mij alle instellingen op outlook al gehad:
-emailindeling in HTML / RTF / Zonder opmaak
- extra regeleinden verwijderen bij tekst zonder opmaak

Ik weet niet hoe ik dit moet veranderen, als ik mij goed herinner werkte alles onder outlook-express goed.

is er iemand die mij kan helpen?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik haal de mail gewoon binnen via pop.mail.yahoo.com en verzend via smtp.mail.yahoo.com .. probeer dat is..misschien werkt het dan wel!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Swampy, maar bij mij werkt het niet. (dit was reden dat ik yahoopops ben gaan gebruiken)

yahoo.com is een stuk anders dan yahoo.co.uk ofzo
bij yahoo.com hebben zij een jaar geleden de pop3 gedisabled, dit is nu een betaal-dienst geworden.
Dit was ook de reden dat ik yahoopops heb genomen.bij een adres van bijvoorbeeld yahoo.co.uk wordt pop3 nog wel ondersteund

zijn er nog meer mogelijkheden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net zitten te testen of er verschil zit tussen Outlook en Outlook-express.
wat blijkt, bij outlook krijg ik een documentje binnen van yahoo.com waarbij alles achter elkaar staat.

bij outlookexpress wordt hetzelfde mailtje (had een kopie achtergelaten op yahoo.com) wel in een goed formaat ontvangen. |:(

Help...... moet ik nu naar outlookexpress, of is er nog een mogelijkheid om dit te verhelpen. :?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 20:41:
Bedankt Swampy, maar bij mij werkt het niet. (dit was reden dat ik yahoopops ben gaan gebruiken)

yahoo.com is een stuk anders dan yahoo.co.uk ofzo
bij yahoo.com hebben zij een jaar geleden de pop3 gedisabled, dit is nu een betaal-dienst geworden.
Dit was ook de reden dat ik yahoopops heb genomen.bij een adres van bijvoorbeeld yahoo.co.uk wordt pop3 nog wel ondersteund

zijn er nog meer mogelijkheden?
Gek, ik heb een yahoo.co.uk address en kan nog perfect ontvangen en verzenden :-)

Ik denk toch dat Yahoo Pops iets raars doet..ergens..

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Swampy
Voor de duidelijkheid: ik heb het niet over yahoo.co.uk want deze werkt gewoon goed. (zonder die yahoopops)

Het gaat mij om het -----yahoo.com----- adres, hier heeft yahoo een betaalde POP3-dienst gemaakt. Ik zou dus moeten betalen om pop3 te krijgen. (dit lost yahoopops dus op.)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de oplossing gevonden.
je moet op de site van yahoopops, een tweetal drivers downloaden en installeren. vervolgens werkt het weer perfect.
bericht kan gesloten worden.
Pagina: 1