Win2k3 - IIS Website heeft 5 minuten gewerkt, daarna error.

Pagina: 1
Acties:

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Ik heb windows2003 geïnstalleerd op m'n server omdat windows 2000 server gecrashed was.

Met IIS5 kon ik heel makkelijk rechtermuisnknop New website doen, paar settings en klaar.

Nu probeer ik met IIS6 dus hetzelfde te doen. Vervolgens werkte mijn website ongeveer 5 minuten. Gewoon vanaf een andere computer geprobeerd.

Maar nu bij elke site die ik maak of al had krijg ik dit te zien:

http://pixal.no-ip.com/index.html

eh ja, service unavailable dus (voor de search idd)

Ik heb gehoord dat je nog wat dingen moet instellen wat met de veiligheid te maken heeft maar ik zie door de bomen het bos niet meer en op de melding die er verschijnt is ook niets te vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Pixal op 01-04-2004 19:58 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Voor het verrijken van de search en even ter conformatie; ook jij ziet daar staan

Service Unavailable

:?
Ben ik gek of stond dat net nog niet in je startpost? 8)7

Had je hier al tussen gekeken:

Zoeken op Google naar "Service Unavailable" iis6

[ Voor 53% gewijzigd door Spider.007 op 01-04-2004 19:55 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Spider.007 schreef op 01 april 2004 @ 19:53:
Voor het verrijken van de search en even ter conformatie; ook jij ziet daar staan

Service Unavailable

:?
Ben ik gek of stond dat net nog niet in je startpost? 8)7

Had je hier al tussen gekeken:

Zoeken op Google naar "Service Unavailable" iis6
eek.. misschien moet ik mijn search talenten ook buiten got gebruiken :X

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Pixal schreef op 01 april 2004 @ 19:57:
[...]

eek.. misschien moet ik mijn search talenten ook buiten got gebruiken :X
Waarom niet ;) Mocht je een goede oplossing tegenkomen mag je hem alsnog posten; dan staat het juiste antwoord voortaan ook op GoT vermeld :Y)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
OMG dat het zo simpel kan zijn :?

Er was inderdaad van alles te vinden op Google.

Je moet ten eerste zorgen dat de gebruiker van je site rechten heeft in de map waar je website staat. Das dus de gebruiker IUSR_SERVER.

Maar dat was het niet bij mij.

In hetzelfde scherm waar je je server start staat ook Application Pools. Ik snapte niet waar het voor was dus bleef eraf. Mijn probleem loste op door allebei de Pools te starten. (eentje was stopped en misschien heb ik dat zelf wel gedaan :X)