Toon posts:

computer start niet op met printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een nieuwe computer met een asusp4p moederbord, met een 2400+amd processor, ik heb ook een hp printer, die prima deed op mijn vorige computer.
het is een usb printer.
bij de nieuwe computer als ik de printer aansluit en de computer opstart krijg ik een blauw scherm. ik ben teneinde raad, kan iemand me hiermee helpen? :'(

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Ten eerste noem je een p4 moederbord met een AMD processor, zonder hamer past dit echt niet op mekaar ;) Wat is het dan wel?

Ten tweede, over welke printer hebben we t precies? Wat heb je zelf al geprobeerd? Als je de USB kabel dr uit trekt werkt t wel? Heb je uitroep of vraagtekens in je hardware manager? Welk besturingssysteem draai je? (Windows? win9x? 2k/xp? etc)

En zo kan ik nog wel wat vragen bedenken, hier kunnen we dus -erg- weinig mee...

Verwijderd

Probeer de printer er eens in te steken als je al in windows bent? Doet die dan iets?

Heb je de handleiding van de HP printer al eens gelezen? Staat nog altijd keurig in uitgelegd hoe je die printers moet installeren, ik heb er ook 1, en ja ze zijn taai! :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En als je eens eerst je computer opstart en dan pas de kabel (USB?) er in steekt, dan moet tie hem herkennen normaal gesproken. Wat gebeurd er dan?

Let wel op, bij de meeste HP printers moet je EERST de software installen, en dan pas de printer aansluiten!

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Schiksie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05-2022
Heb je nog meer op je usb poorten hangen, scanners, camera's ? Welk blauw scherm krijg je precies, foutmelding ?

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit