Wordt Google grootste gratis email aanbieder?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:49

Surkow

$ยตr|{0w

Topicstarter
Er zijn talloze aanbieders van gratis email. De meest bekende zijn wel die van Hotmail en Yahoo. En hebben respectievelijk 2MB en 4MB opslag ruimte. Wie meer wilt moet toch echt met geld over de balk komen. Ook zijn er allemaal beperkingen zoals bijvoorbeeld niet meer dan 10 bijlages per email. Ook kun je niet meer verzenden dan je inbox groot is (duh).

Nu zag ik dat Google ook met een dienst komt. Ik dacht weer zo'n sloeberige gratis email provider. Maar dat blijkt helemaal niet te kloppen want op de site van google email (http://www.gmail.com/) aangekomen blijkt dat je een opslag ruimte van 1000 megabytes tot je beschikking hebt. Zeker een addertje onder het gras. Helaas is deze dienst nog niet voor gewone gebruikers van start gegaan (alleen testers) en kunnen we dit niet testen.

De vraag is of Google hiermee kans maakt om de grootste (hopelijk ook beste) gratis email aanbieder te worden.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

Verwijderd

Op 1 april wel ja

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
Op 1 april wel ja

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Lijkt me toch redelijk echt allemaal....links gaan naar google.com/**** of ist allemaal genep met die links?

Edit; wat ben ik toch een n00b :+

[ Voor 16% gewijzigd door Michael Knight op 01-04-2004 19:52 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:35
Klik maar ff dat linkje aan op de FP van PCM.

Dan kom je erachter dat je op 1 april zelfs een senseo koffieapparaat kan aansluiten op je etheret modem :P

[ Voor 3% gewijzigd door Volk op 01-04-2004 19:49 ]

Verwijderd

Wat denk je nu zelf.

1 Gig per persoon maal een paar miljoen accounts die dit op gaat leveren.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zelf mail ik redelijk wat af. Ik gooi m'n mails ook niet van m' nserver af. Toch heb ik sinds augustus 2003 maar 70MB aan data.
Dan snap je dat 1000MB enorm veel is, helemaal voor een gratis dienst. Best wel fake dan idd :+ ;)

๐ŸŒž๐Ÿƒ

Verwijderd

Overigens gaat hotmail in de tegenaanval door 1 Terabyte te leveren:

http://www.seas.upenn.edu/~wesleyr3/hotmail.htm
When asked why any user would need 1 terabyte of storage, Microsoft's Chief Software Architect Bill Gates said "It's 1000 times more than Google. That's why."
:D :P
Gates insists that the move is necessary. "How many times have you tried to send a backup image of your 500 computer network to yourself via e-mail, only to have it bounce back? Now that won't be a problem."
8)7 :P

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:53 ]

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Verwijderd

Ik heb mijn email adres wel achtergelaten bij gmail ..Ik zal morgen wel zien of het nep is. :)

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Surkow schreef op 01 april 2004 @ 19:42:
Er zijn talloze aanbieders van gratis email. De meest bekende zijn wel die van Hotmail en Yahoo. En hebben respectievelijk 2MB en 4MB opslag ruimte.
2 MB voor Hotmail? dat is tegenwoordig een TB geworden hoor.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:55:
Ik heb mijn email adres wel achtergelaten bij gmail ..Ik zal morgen wel zien of het nep is. :)
Jij zult morgen zien dรกt het nep is. :P

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:49

Surkow

$ยตr|{0w

Topicstarter
"Soon we'll be seeing 10 TB storage, and then 50 Petabyte storage. Within a few years, e-mail storage will exceed the amount of data that has been created in the history of the universe," says CNN senior technologist Sue Kroll.

Als je dat bericht moet geloven dan is dat van google niet eens zo opzienbarend. En kun je aannemen dat dit geen 1 april grap is. Of misschien wel 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Surkow op 01-04-2004 19:58 ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

Verwijderd

Surkow, gelukkig is dat 2e bericht ook geen 1 april grap.

Geloven in 1 Gb/Tb storage gratis is wel redelijk naief te noemen als ik eerlijk ben.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.