"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Albert Einstein
Edit; wat ben ik toch een n00b
[ Voor 16% gewijzigd door Michael Knight op 01-04-2004 19:52 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dan kom je erachter dat je op 1 april zelfs een senseo koffieapparaat kan aansluiten op je etheret modem
[ Voor 3% gewijzigd door Volk op 01-04-2004 19:49 ]
Verwijderd
1 Gig per persoon maal een paar miljoen accounts die dit op gaat leveren.
Dan snap je dat 1000MB enorm veel is, helemaal voor een gratis dienst. Best wel fake dan idd
๐๐
Verwijderd
http://www.seas.upenn.edu/~wesleyr3/hotmail.htm
When asked why any user would need 1 terabyte of storage, Microsoft's Chief Software Architect Bill Gates said "It's 1000 times more than Google. That's why."
Gates insists that the move is necessary. "How many times have you tried to send a backup image of your 500 computer network to yourself via e-mail, only to have it bounce back? Now that won't be a problem."
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:53 ]
Verwijderd
2 MB voor Hotmail? dat is tegenwoordig een TB geworden hoor.Surkow schreef op 01 april 2004 @ 19:42:
Er zijn talloze aanbieders van gratis email. De meest bekende zijn wel die van Hotmail en Yahoo. En hebben respectievelijk 2MB en 4MB opslag ruimte.
Jij zult morgen zien dรกt het nep is.Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:55:
Ik heb mijn email adres wel achtergelaten bij gmail ..Ik zal morgen wel zien of het nep is.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Als je dat bericht moet geloven dan is dat van google niet eens zo opzienbarend. En kun je aannemen dat dit geen 1 april grap is. Of misschien wel
[ Voor 6% gewijzigd door Surkow op 01-04-2004 19:58 ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Albert Einstein
Verwijderd
Geloven in 1 Gb/Tb storage gratis is wel redelijk naief te noemen als ik eerlijk ben.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()