met papier mache kun je alles maken!!
ow, shijt, tja nu je het zegt.....
Ik kan er niet meer tegen, ik betaal nu 80,- piek voor:
-3k/sec
-450 mb datalimiet
-3k/sec
-450 mb datalimiet
Verwijderd
sjeeezz wat een afzetters zeg.Op zondag 17 december 2000 16:00 schreef Servowire het volgende:
ow, shijt, tja nu je het zegt.....
-3k/sec
-450 mb datalimiet
![]()
![]()
![]()
tja, en 3k zou ik MOETEN/KUNNEN halen
op tijden als dit is het helemaal slecht....
Ik surf daarom ook zonder plaatjes aan, dan duurt het wat minder lang, het ziet er wel ziek uit, maarja...
( weet iemand een goede site met veel info over sateliet internet in Nederland? )
op tijden als dit is het helemaal slecht....
Ik surf daarom ook zonder plaatjes aan, dan duurt het wat minder lang, het ziet er wel ziek uit, maarja...
( weet iemand een goede site met veel info over sateliet internet in Nederland? )
Verwijderd
satelliet is niet echt om te surfen (je hebt nog telefoon tikken). Als je veel download is sateliiet ideal, je hebt een soort carousell (als je dat zou schijft
), waar je tot ik dacht max 750 mb tegelijk in kunt zetten, en dan kun je de verbinding verbreken, en als je aan de beurt bent gaat ie downloaden. Dat schijnt met 200/300kb per seconde te gaan, maar gewoon surfen rond de 30/40 KB heb ik begrepen, omdat je tegen de snelheid van je telefoon modem aan zit..
Ik zou het dus niet doen, tenzij je veel download.
Ik zou het dus niet doen, tenzij je veel download.
tja......... zijn er nog meer mogelijkheden?
voor +/- 150,- per maand
voor +/- 150,- per maand
Verwijderd
vanaf februari ISDN always on bij WorldCom (dus 24/7 online via telefoonlijn). Is alleen voor mensen met ISDN
wat kost ISDN?
- extra aan abbonement
- aanleg (doe ut zelf)
- extra aan abbonement
- aanleg (doe ut zelf)
Verwijderd
waar haal je die info vandaan?Op zondag 17 december 2000 16:29 schreef the_undertaker het volgende:
vanaf februari ISDN always on bij WorldCom (dus 24/7 online via telefoonlijn). Is alleen voor mensen met ISDN
Servowire je vergeet verhuizen.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
Verwijderd
Wat is de site van WorldCom?
/me heeft al Superweb en Quickonline's Flatstream gehad, maar die zijn er allebei niet meer
/me heeft al Superweb en Quickonline's Flatstream gehad, maar die zijn er allebei niet meer
Verwijderd
Hier:
http://www.wcom.nl/WEBCLASS1.ASP?us=MDMyNTEyMDUz&pr=MjkxNDExMjQ5&sc=NTMyNzU1MjU3Mw%3D%3D&ItmId=535
staat een persbericht over het flate rate isdn dat gaat komen van worldcom, er staat alleen geen datum bij ofzo, en een datum is ook volgens mij nog niet bekend
http://www.wcom.nl/WEBCLASS1.ASP?us=MDMyNTEyMDUz&pr=MjkxNDExMjQ5&sc=NTMyNzU1MjU3Mw%3D%3D&ItmId=535
staat een persbericht over het flate rate isdn dat gaat komen van worldcom, er staat alleen geen datum bij ofzo, en een datum is ook volgens mij nog niet bekend
Ligt er een beetje aan wat je belangrijker vindt.... Geen Telefoonkosten of Kwaliteit.
Wil je geen telefoonkosten, dan heb je momenteel weinig keus... Je zult je kabelmodem moeten houden, of overstappen op ADSL. ADSL is echter lang nog niet overal verkrijgbaar, en ik denk dat de omgeving Drenthe het nog eventjes zonder ADSL moet doen. Zonder telefoonkosten is dus Rendo-De-Kooi kabel.
Eventueel kun je wel een combinatie doen met Sateliet.... je gebruikt dan je kabelmodem als upload, en de sateliet als download. Wel even opletten: Nu gebruikt Rendo nog modems die middels dial-up werken, ofwel voor Windows is het een "gewoon" modem. De sateliet upstream kan geloof ik alleen maar met een "dial-up" upstream... dus als Rendo de boel gaat vervangen (unlikely) naar modems met netwerkkaarten dan heb je net 1000 piek voor niets uitgegeven aan apperatuur voor sateliet internet.
En tja.... als je toch echt van de Rendo-De-Kooi afwilt, en je vindt telefoonkosten niet zo erg, dan zijn er MEER DAN VOLDOENDE providers die een goede kwaliteit leveren, voor een zacht of helemaal geen prijsje. Zelf raad ik Demon, Cistron of XS4All aan. Alledrie de providers bieden trouwens ook ADSL aan, dus als je nog ooit es aan de beurt komt in Drenthe kun je in ieder geval je nieuwe E-Mail adres meenemen
)
En wat betrefd flat-fee providers.... de meesten zijn OF failliet verklaard in de afgelopen maanden, of hebben na de proef die ze gehouden al de stop eruit getrokken.... verwacht daar dus ook niet al te veel van. Bovendien krijgt zo'n provider zo'n gigantische toeloop van watertandende internetfreaks dat ze logistiek gezien er ook een zootje van maken.... Ook af te raden dus.
Zonder telefoonkosten is Rendo het beste voor je, en met Telefoonkosten kun je alle kanten uit
Wil je geen telefoonkosten, dan heb je momenteel weinig keus... Je zult je kabelmodem moeten houden, of overstappen op ADSL. ADSL is echter lang nog niet overal verkrijgbaar, en ik denk dat de omgeving Drenthe het nog eventjes zonder ADSL moet doen. Zonder telefoonkosten is dus Rendo-De-Kooi kabel.
Eventueel kun je wel een combinatie doen met Sateliet.... je gebruikt dan je kabelmodem als upload, en de sateliet als download. Wel even opletten: Nu gebruikt Rendo nog modems die middels dial-up werken, ofwel voor Windows is het een "gewoon" modem. De sateliet upstream kan geloof ik alleen maar met een "dial-up" upstream... dus als Rendo de boel gaat vervangen (unlikely) naar modems met netwerkkaarten dan heb je net 1000 piek voor niets uitgegeven aan apperatuur voor sateliet internet.
En tja.... als je toch echt van de Rendo-De-Kooi afwilt, en je vindt telefoonkosten niet zo erg, dan zijn er MEER DAN VOLDOENDE providers die een goede kwaliteit leveren, voor een zacht of helemaal geen prijsje. Zelf raad ik Demon, Cistron of XS4All aan. Alledrie de providers bieden trouwens ook ADSL aan, dus als je nog ooit es aan de beurt komt in Drenthe kun je in ieder geval je nieuwe E-Mail adres meenemen
En wat betrefd flat-fee providers.... de meesten zijn OF failliet verklaard in de afgelopen maanden, of hebben na de proef die ze gehouden al de stop eruit getrokken.... verwacht daar dus ook niet al te veel van. Bovendien krijgt zo'n provider zo'n gigantische toeloop van watertandende internetfreaks dat ze logistiek gezien er ook een zootje van maken.... Ook af te raden dus.
Zonder telefoonkosten is Rendo het beste voor je, en met Telefoonkosten kun je alle kanten uit
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
alle providers staan op http://www.kieskeurig.nl
Verwijderd
Euh je kunt je kabelmodem wel als upstream gebruiken. In principe kun je elke verbinding als upstream gebruikenEventueel kun je wel een combinatie doen met Sateliet.... je gebruikt dan je kabelmodem als upload, en de sateliet als download. Wel even opletten: Nu gebruikt Rendo nog modems die middels dial-up werken, ofwel voor Windows is het een "gewoon" modem. De sateliet upstream kan geloof ik alleen maar met een "dial-up" upstream... dus als Rendo de boel gaat vervangen (unlikely) naar modems met netwerkkaarten dan heb je net 1000 piek voor niets uitgegeven aan apperatuur voor sateliet internet.
Verwijderd
Ik heb ook kreten gehoord van ISDL, een soort Flatfee met ISDN met snelheden van 128k tot 256 k/s als alternatief op ADSL.
Pagina: 1