Ik zit met een heel groot probleem: Een tijdje geleden heb ik mijn Z-680 voor vervanging opgestuurd omdat die enerzijds ruis had en anderzijds dat de set niet meer aan kon. Na 3 weken heb ik een nieuwe set toegestuurd gekregen en vanaf vandaag gaat deze set ook niet meer aan
. Ik ben dus helemaal verbijsterd dat dit weer gebeurd. Ik heb naar mijn weten de set altijd goed gebruikt. Als ik hem niet gebruikte zette ik hem eerst op standby en dan zette ik hem uit via de power switch achterop. Je begrijpt natuurlijk dat ik hier behoorlijk van gaan flippen 
Heeft iemand dit ook wel es meegemaakt? Want ik vind het wel iets te toevallig dat dit 2 keer achterelkaar gebeurt. En ik heb geen zin om straks weer 3 weken te wachten voor vervanging van de set. En daarbij denk ik dat het voor Logitech ook niet leuk is.
Heeft iemand dit ook wel es meegemaakt? Want ik vind het wel iets te toevallig dat dit 2 keer achterelkaar gebeurt. En ik heb geen zin om straks weer 3 weken te wachten voor vervanging van de set. En daarbij denk ik dat het voor Logitech ook niet leuk is.