Verwijderd
Lullig maar waar, nee dat kan niet direct met alleen flash.
Met een server en Generator en likewise tools in php/perl/etc. kan het wel. ming enzo.
Met een server en Generator en likewise tools in php/perl/etc. kan het wel. ming enzo.
Dacht ik dus al, minder.
Het wordt voor een cd presentatie die de klant zelf makkelijk kan configureren, dus aan serverside scripting heb ik niet zoveel, dus de klant moet het maar zonder transparante plaatjes doen.
Iig bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden!
Het wordt voor een cd presentatie die de klant zelf makkelijk kan configureren, dus aan serverside scripting heb ik niet zoveel, dus de klant moet het maar zonder transparante plaatjes doen.
Iig bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden!
als je het toch op cd zet dan is er weinig dynamisch aan imo, die png's kan je niet inladen, maar wat je wel kan doen is van tevoren elke png apart in een swf bestand gooien.
die kan je wel dynamisch inladen
die kan je wel dynamisch inladen
Het wordt inderdaad een cd, maar wel dynamisch, bij de cd wordt een tool gelevert die de presentatie kan aanpassen naar wens, vervolgens kan er een nieuwe cd gebrand worden. (opdracht is nog wat ingewikkelder, maar dit is waarom de plaatjes wel dynamisch moeten)
swf convert ken ik verder niet, maar volgens mij is het daarbij niet mogelijk om door een extern programma een opdracht te geven to converteren? Dat zou nl wel makkelijk zijn.
Als het niet mogelijk is op een makkelijke manier dan maar niet, ga er niet te veel tijd insteken.
swf convert ken ik verder niet, maar volgens mij is het daarbij niet mogelijk om door een extern programma een opdracht te geven to converteren? Dat zou nl wel makkelijk zijn.
Als het niet mogelijk is op een makkelijke manier dan maar niet, ga er niet te veel tijd insteken.
Pagina: 1