Toon posts:

[XP} 2e harddisk draaien bij verwijderen bestanden 1e schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten 2 harddisks in deze pc. de 2e die alleen voor opslag voor bestanden is, stopt na 10 minuten na het laatste gebruik met draaien en gaat stand-by. Via energiebeheer ingesteld.

Nu gaat deze toch steeds weer aan als ik op mijn hoofdschijf,die altijd draait, bestanden verwijderd. Dit is nogal vervelend voor de schijf en ook omdat windows bij het opstarten van deze 2e schijf even hangt. Waarom is dit en hoe is dit te verhelpen?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

momania

iPhone 30! Bam!

Welk OS gaat het hier om ?
Zie ook Windows Operated Systems - Policy

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Schijfindexering, Prullenbak al uitgeschakeld voor de specifieke schijf?

Verwijderd

Zijn het toevallig snelkoppelingen naar die tweede harde schijf die je verwijdert?

Verwijderd

Topicstarter
policy? heb geen idee wat hiermee wordt bedoeld in dit verhaal??
Excuses voor het openen van een 2e exact hetzelfde topic, dat gebeurde in een foutje. Verder gaat het om Windows XP Pro, maar in Windows 2000 had ik er ook last van indertijd.

Maar oke, nee er zát wel norton protection op (krijg ik mee via norton antivirus) maar die staat uitgeschakeld. kortom geen protection op geen enkele schijf. Verder worden alle bestanden direct verwijderd en gaan dus niet eerst naar de prullenbak.

Verwijderd

Staat autorun uitgeschakeld voor de betreffende apparaten?
Houd je er rekening mee dat een uitgeschakelde Norton Protection stiekum toch een hoop zooi op de achtergrond doet?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 02:03:
policy? heb geen idee wat hiermee wordt bedoeld in dit verhaal??
Policy is een aantal regels die opgesteld zijn op het forum - we verwachten eigenlijk van je dat je die kent - blijkbaar ken je ze niet, dus mag ik je uitnodigen om de Windows Operated Systems Policy eens te lezen? Hij staat bovenaan Windows Operated Systems :)

Verder pas ik je topic titel eventjes aan :)

Verwijderd

Topicstarter
neen eh zo bedoelde ik t niet.. ik snap wel degelijk wat policy is, ken em ook wel hoor, alleen onduidelijk waarom precies t vermeld werd in this story...
maar goed, wát precies doet norton dan op de achtergrond? want hij spint nog steeds gezellig op zo :)
Pagina: 1