Waarschijnlijk kennen meer mensen dit probleem maar helaas kom ik hier op GoT er geen leuk topic over vinden. Ik ben in Visual Studio bezig een tekenapplicatie te maken. Voor de verschillende objecten en kleuren heb ik toolbars gemaakt. Het probleem is dat de prompts (balonnetjes met informatie over de betreffende knop) niet werken wanneer ik er met mijn muis boven beweeg.
Na wat rondsnuffelen zag ik dat de string table een zootje was geworden. Naar mijn weten horen knoppen in dezelfde toolbar opeenvolgende ID nummers hebben. Deze waarden zijn in de orde van 32782, 32783 enz.
Kan iemand mij een tip geven hoe ik deze string table zo kan ordenen dat de prompts van de knoppen wel functioneel worden?
Na wat rondsnuffelen zag ik dat de string table een zootje was geworden. Naar mijn weten horen knoppen in dezelfde toolbar opeenvolgende ID nummers hebben. Deze waarden zijn in de orde van 32782, 32783 enz.
Kan iemand mij een tip geven hoe ik deze string table zo kan ordenen dat de prompts van de knoppen wel functioneel worden?