Toon posts:

DVD iso op cd's branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik heb een dvd-iso, en deze wil ik op een schijf zetten, alleen heb ik geen dvdbrander :9.
Nu wilde ik de dvd-iso opslitsen in cd-iso's, maar hoe? Natuurlijk kan ik de dvd-iso in stukken van 650-700mb knippen, maar dit vind ik erg omslachtig.

Ik heb al het forum doorgezocht, maar tevergeefs, er bestaan namelijk alleen maar topics waar het over cd's --> 1dvd gaat. Daarnaast heeft het zoeken op google ook niet mogen baten.

Wie heeft er een oplossing, of is die er niet :'(?

Alvast bedankt,
B.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:40

job

Het makkelijkste lijkt mij om de iso wel op te splitsen in meerdere bestanden.
Dit kan je makkelijk doen met winzip/winrar.
maximale file grootte opgeven en opstarten maar.

hoef je alleen maar af te wachten.

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
(jarig!)
Wil je hem ook kunnen afspelen van CD?
Niet, dan de oplossing hierboven gebruiken.
Zo ja, dan Daemon Tools ofzo gebruiken om een virtuele DVD speler aan te maken en dan de ISO te mounten. Voor Windows heb je dan een DVD speler met de DVD er in als het ware.
Je kan dan met andere software de DVD omzetten naar een DivX of XviD filmpje van 700MB zodat hij op een CD past.

Ps. Ik ga er hier dus ook vanuit dat om een ISO gaat van een DVD film, geen data DVD.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een data DVD, dus ik wil um niet kunnen afspelen in een cd speler ofzo.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik neem aan dat je hem wil distributeren? Het snelst ben je dan nog om gewoon je HDD eruit te trekken en die mee te nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Er is dus geen manier om de dvd-iso om te zetten naar cd-iso's?

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 22:19:
Er is dus geen manier om de dvd-iso om te zetten naar cd-iso's?
Niet zomaar omzetten. Je zou wel aan de hand van een virtuele dvd speler de bestanden uit kunnen lezen en hier vervolgens een aantal cdr's van kunnen maken...lijkt me niet teveel moeite..

Verwijderd

Topicstarter
Of gewoon een dvdbrander kopen 8).

Bedankt voor de reacties.
Kzie wel wat ik doe, winrarren of gewoon een dvdbrander kopen.
Pagina: 1