ff verplaatsen - zat in verkeerde forum- mijn fout :x [edit : dank u!]
nou mijn probleem.
Ik heb een GB-7VAX mobo. met hierop de welbekende ac 97 audio chip.
nu wil ik hiermee geluid afspelen en opnemen. het afspelen gaat prima. zonder problemen tover ik er muziek uit.
maar dit is anders met mijn microfoon. als ik de windows recorder gebruik, registreert het geen geluid als ik in de microfoon praat. nu heb ik al met verschillende instellingen gespeeld. met de soundmanager die erbij zit en met windows geluidsinstellingen zelf.
dit mocht allemaal niet baten helaas. nu zit ik dus zonder ideeën wat hier aan te doen.
nu was mijn vraag dus, is hier een truukje voor. of gewoon een simpele instelling die ik na mijn moeite toch nog vergeten ben.
hier informatie over mn geluidsinstellingen en drivers.
versie audiostuurprogramma : 5.10.0.5530
direct x 9b
audiobesturing : 3059
AC97 CODEC : ALC650
nieuwste ac97 drivers : 3.57
luidspreker config :
2 kanaalmodus :
groen : lijn-in
blauw : lijn-uit
roze : mic-in
ik werk onder windows XP met SP1.
nou mijn probleem.
Ik heb een GB-7VAX mobo. met hierop de welbekende ac 97 audio chip.
nu wil ik hiermee geluid afspelen en opnemen. het afspelen gaat prima. zonder problemen tover ik er muziek uit.
maar dit is anders met mijn microfoon. als ik de windows recorder gebruik, registreert het geen geluid als ik in de microfoon praat. nu heb ik al met verschillende instellingen gespeeld. met de soundmanager die erbij zit en met windows geluidsinstellingen zelf.
dit mocht allemaal niet baten helaas. nu zit ik dus zonder ideeën wat hier aan te doen.
nu was mijn vraag dus, is hier een truukje voor. of gewoon een simpele instelling die ik na mijn moeite toch nog vergeten ben.
hier informatie over mn geluidsinstellingen en drivers.
versie audiostuurprogramma : 5.10.0.5530
direct x 9b
audiobesturing : 3059
AC97 CODEC : ALC650
nieuwste ac97 drivers : 3.57
luidspreker config :
2 kanaalmodus :
groen : lijn-in
blauw : lijn-uit
roze : mic-in
ik werk onder windows XP met SP1.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 17:27 ]