Saegem ADSL USB modem

Pagina: 1
Acties:

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:05
ik heb hier een saegem ADSL modem van tiscali

dat is de 840 en nu doet het probleem zich voor dat ik hem niet geinstalleerd krijg.
eerst is ie perfect als ik hem aansluit maar zodra ik hem ga testen met dat tooltje wat er bij zit dan zegt hij dat ie helemaal geen modem kan vinden. kijk ik dan weer bij het apparaatbeheer dan heeft hij in een keer een conflict met de geluidskaart, de MPU ofzoiets ik ben er nu niet bij dus dat weet ik niet zeker.

ik hoop dat ik het goed geplaatst heb en dat ik genoeg info geef

Check dit en help mee!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Bel asap Tiscali en vraag om een andere modem. En nee niet weer een Sagem ;)

Je kan kostenloos een Allied Data Copperjet 800 USB modem krijgen maar sowieso kan ik je aan raden helemaal geen USB modem te nemen maar een ethernet modem.(kost wat meer)
(vertel maar dat kenners je hebben verteld dat die modem het niet doet met heel veel moederbord chipsets en het dus hun schuld is)

good luck (me je phone call dan ;))

[ Voor 3% gewijzigd door SSH op 01-04-2004 18:14 ]

• DaMoUsYs
daar had ik zelf ook al wel aan gedacht maar weet iemand wat ik er nog aan zou kunnen doen ?

Check dit en help mee!

Verwijderd

staat er adsl signaal op je modem?
heb dit probleem ook gehad en tiscali beweerde bij hoog en laag dat het aan de hardware lag, maar een dag later hadden we ineens 1 uur geen telefoon (adsl omschakeling) en daarna werkte alles.

bel gewoon de helpdesk en vraag of het adsl signaal op de lijn is gezet, en vraag gelijk om een ethernet modem :)

• DaMoUsYs
ik heb signaal op het modem (alle 2 de ledjes branden)
en ja ik had ook liever een ethernet modem gehad maar daar hebben hun niet voor gekozen. helaas. daarnaast hebben ze al een keer op internet gezeten

Check dit en help mee!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Het OS is zeker win 98 of ME? Je kunt andere drivers proberen voor de modem en de USB poorten maar die Sagem is gewoon een hopeloos ding.

• DaMoUsYs
o oke t os is inderdaad 98 :+ vergeten te zeggen.
ik ga denk ik gewoon proberen een nieuwe te ritselen ofzo

Check dit en help mee!

Pagina: 1