Om mijn geheugen te testen wilde ik memtest68 gebruiken. Alleen ik weet niet hoe. Werkt het wel op windows? De handleiding heeft het alleen over linux.
het is memtest 86 en niet 68 en je moet er een bootdisk mee maken
Je moet dit (staat ook in de readme als het goed is) op een bootable floppy zetten en op die manier kun je zonder troep je geheugen testen.
dan heb jij waarschijnlijk de verkeerde versie gedownloaded
http://www.memtest86.com/memt31a.zip
uitpakken en instal.bat starten.
http://www.memtest86.com/memt31a.zip
uitpakken en instal.bat starten.
Het werkt niet onder windows en ook niet onder linux
Het werkt standalone, je kunt het wel installeren via linux en windows
Je installeerd het op flop, reboot, test je geheugen en reboot weer terug naar windows of linux
het is trouwens memtest86, niet 68
Je installeerd het op flop, reboot, test je geheugen en reboot weer terug naar windows of linux
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Memtest86 maakt zelf een bootable floppy, dus downloaden, installeren op floppy en vervolgens opstarten van floppy is genoegolof schreef op 01 april 2004 @ 16:29:
Je moet dit (staat ook in de readme als het goed is) op een bootable floppy zetten en op die manier kun je zonder troep je geheugen testen.
The devil is in the details.
om precies te zijn, memtest86 is een linux distroWirf schreef op 01 april 2004 @ 16:30:
Het werkt niet onder windows en ook niet onder linux
www.memtest86.org
De website is anders erg duidelijk
Anders had je het gewoon kunnen downloaden, uitvoeren en de instructies volgen
Dit is wel behoorlijk simplistisch, je gaat ons toch ook niet vragen hoe je Windows moet installeren? Dicht.
De website is anders erg duidelijk
Anders had je het gewoon kunnen downloaden, uitvoeren en de instructies volgen
Dit is wel behoorlijk simplistisch, je gaat ons toch ook niet vragen hoe je Windows moet installeren? Dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()