Toon posts:

Access MDE probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Database gebouwd die gewoon goed werkt. Nu heb ik een front en een backapplicatie gebouwd waarbij ik bij de front al mijn tables hebt gelinkt met die van de back.

Nu wil ik van mijn front database een MDE file maken maar daarbij krijg ik de volgende foutmelding: Microsoft Access was unable to create an MDE-database."

Weet iemand misschien hoe ik dit zou kunnen oplossen? Of waar dat aan kan liggen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Exact [google=Microsoft Access was unable to create an MDE-database] geeft volgens mij wel bruikbare tips ;)

Wellicht ook handig om in de toekomst even wat zaken erbij te zetten, zoals je OS en Access versie

[ Voor 33% gewijzigd door BtM909 op 01-04-2004 15:33 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 09:07
Welke versie van Access ??

Heb je al een controle op VBA syntax uitgevoerd. Als daar nog bepaalde fout inzitten dan zal Access inderdaad niet kunnen compileren.

Heb je schrijfrechten op de drive waar je wilt saven??

Hans van Zijl

Verwijderd

Topicstarter
access 2000. Hoe kan ik mn VBA code controleren? Voor zover ik weet heb ik daar geen fouten in en krijg ik ook geen foutmeldingen als ik ermee werk

Verwijderd

Topicstarter
de fout zit denk in mijn tables en/of reports. Het is nl zo dat ik een wat oudere db erbij heb gepakt en alles heb geprobeerd opnieuw te importeren vanuit mijn goede database. Mijn tables en queries importeren ging prima. Maar toen ik mn tables ging importeren kon ik er geen mde file meer van maken. Eerst deed ik alles tables te gelijk en vervolgens een voor een. En ik hoefde maar 1 table te verwijderen en vervolgens te importeren van mijn einddatabase en ik kon er al geen mde file van maken.

Bij mijn report ging het ook fout. Ik verwijderde ze allemaal om ze vervolgens te importeren vanuit mijn einddatabase, en toen ging het ook fout.

Waar kan het aan liggen want hier word ik gek van.