Ik heb een probleem. Ik vertrok tegen de middag op m'n kot, en had m'n scherm afgezet (pc stond nog op). Toen ik een uur of 2 later terugkwam, en dus m'n scherm terug opzette, stonden er overal donkere horizontale lijnen op m'n scherm.
Er is niemand anders op m'n kot geweest (deur was op slot), en 't heeft dus ook geen zware schokken gehad ofzo. Ondertussen heb ik al nieuwe drivers van m'n videokaart & scherm geinstalleerd, maar zonder succes.
'k Heb m'n PC ook al een tijd afgezet (omdat ik dacht dat m'n videokaart te warm was ofzo, omdat het nogal warm was buiten, al leek me dit vrij straf), maar geen resultaat.
Is m'n monitor compleet naar de botten, of kan'k dit nog oplossen?
Thx!
Er is niemand anders op m'n kot geweest (deur was op slot), en 't heeft dus ook geen zware schokken gehad ofzo. Ondertussen heb ik al nieuwe drivers van m'n videokaart & scherm geinstalleerd, maar zonder succes.
'k Heb m'n PC ook al een tijd afgezet (omdat ik dacht dat m'n videokaart te warm was ofzo, omdat het nogal warm was buiten, al leek me dit vrij straf), maar geen resultaat.
Is m'n monitor compleet naar de botten, of kan'k dit nog oplossen?
Thx!