Toon posts:

Dual AMD Board

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil binnenkort een nieuw systeem aanschaffen en ik zat te denken aan dual T-bird 1 GHz systeem. Lijkt me dat ik daar wel even mee vooruit kan >:). Weet iemand wanneer een dual AMD board te verwachten is? Ik hoor verschillende verhalen: begin 2001, Q2 2001. Weet iemand meer? Wachten er meer mensen op zo'n board? Komen er alleen boards die gebaseerd zijn op de 760MP chipset?

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 21:55
denk het eerste Q in 2001 en is met die 760 chipset ik zit er ook op te w8 :(

• Xtuv
  • Laatst online: 13:35
Ik denk dat we ze rond Q2 2001 kunnen verwachten, de AMD 760MP dan wel te verstaan.

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Die 760 MP chipset zal zowieso wel de eerste dual chipset zijn ja. Of er daarna nog meer komen weet ik eigenlijk niet.
Ik zelf verwacht dat bordje pas in Q3 2001. Vroeger dan Q2 2001 zal het er zowieso niet zijn.
Zul je net zien dat ze het wel in Q1 van 2001 uitbrengen.... sla ik weer een flater ;) , maar dan hebben we wel sneller een dual chipset voor AMD *D en dat is een stuk belangrijker :)
Ik kijk er zelf reikhalzend naar uit!
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat wordt dan nog even wachten, voordeel is wel dat de prijzen van 266 MHz DDR geheugen dan wel gedaald zullen zijn, net als de prijzen van processors. Dan moet er voor straf maar 2 * 1.2 GHz is stoppen.

• Xtuv
LoL :) als je nu nog even vooruit kunt is het het wachten zeker waard denk ik :) helaas zit ik nu met 'n Athlon 500 :( dus wil ik redelijk snel upgraden... ik wil wel 'n 760 en DDR maar dat zal dus nog geen MP zijn :'(

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:50
Als een van jullie een dual TB heeft mag ik dan een paar 3D filmpjes bij jullie komen renderen >:)

• Xtuv
Dual TB? nee! ik ga voor de palomino! of morgan (duron II)

Verwijderd

haai
ik snap niet :?
waarom die dual mobo,s er nog niet zijn :(
die hadden er toch allang kunnen zijn :?
brb

• Xtuv
Op zondag 17 december 2000 20:17 schreef _dutch_ het volgende:
haai
ik snap niet :?
waarom die dual mobo,s er nog niet zijn :(
die hadden er toch allang kunnen zijn :?
brb
't zal niet zo makkelijk gaan blijkbaar... bij intel waren die er ook niet meteen hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer zijn die palomino's of morgans te verwachten? Hoe snel zijn die en kun je die ook in een 760MP boardje prikken?

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

palaminos en morgans Q1 2001

If there's Oldskool i'm there

• GraasGast
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Jamjam...als die morgans net zo goedkoop worden als durons nu, dan lust ik er daar wel 2 van :P

• Xtuv
Op zondag 17 december 2000 22:09 schreef Poepel het volgende:
palaminos en morgans Q1 2001
Eerst nog de mustang (server versie, erg duur denk ik) daarna de palomino (q1 2001 hopelijk nog) en daarna pas de morgan, maar ik denk niet dat die er voor q2 2001 is...

Verwijderd

Wachten er meer mensen op zo'n board?
Nee, natuurlijk niet. Lijkt me helemaal niets, dual amd :9

Verwijderd

In Q1 komt het normale bord. Begin Q3 geloof ik het MP bord, dat duurt dus nog wel ff. Ik denk dat je beter voor een normale kunt gaan en dat je er een snellere cpu inpropt, anders moet je echt lang wachten.
Pagina: 1