Toon posts:

[WinXP] Gegevens terughalen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst mijn Windows XP opnieuw geinstalleerd maar kan nu niet meer bij mijn oude bestanden komen. Ik heb deze nodig aangezien hier nog een paar verslagen in staan.

Zodra ik op de oude administrator account dubbelklik krijg ik toegang geweigerd weet iemand hoe ik deze weer toegangkelijk kan maken?

Alvast bedankt...

Verwijderd

Ben jezelf ingelogd als administrator? Dan kun je de specifieke rechten veranderen van de oude adminstrator map.

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 18:54
Take Ownership

Verwijderd

Like I said. :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Klik hier voor meer mensen met dezelfde vraag :Y)

Omdat je gloednieuw bent dus even wat uitleg: welkom op GoT :)
Het is erg handig (sterker nog; erg nodig) om eerst even op en buiten GoT te zoeken voor je een vraag stelt -> dan was je het antwoord, Take Ownership, al tegengekomen. In de WOS FAQ staat trouwens hoe dat aan te zetten - het is ook handig om WOS Policy even door te lezen, dan weet je meteen waarom ik de topictitel wat aanpas :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ingelogt als de administrator maar kan de optie Take Ownership niet vinden.

Ik weet waar het staat bij Windows 2000 maar bij XP kan ik niets vinden erover.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gokje; XP home? Windows Operated Systems - FAQ dus ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt.

Ik ging in de safe mode met de administrator account alle rechten instellen zodat iedereen controle had. Nu kan ik eindelijk die stageverslagen is in gaan leveren :P

Bedankt allemaal :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 15:57 ]

Pagina: 1