Toon posts:

HP Vectra VE8i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude HP Vectra VE8i met een 500 MHz slot1 processor die waarschijnlijk opgeblasen is. Ik heb het eerst getest met een ander 500 Mhz en die werkt. :) Maar ik heb een oude 400 MHz gebruikt en die wordt wel herkent, maar niet als een 400 MHz maar als een 133 Mhz. :(
De processor wekt goed op een oude vectra VE6i.
Ik in de manual van HP gezien dat je met somming processors in frequency jumper wordt meegeleverd die op een plek op de motherboard kan plaatsen. Om de juist frequencie te krijgen zodat de processor 400 Mhz. |:(

Mijn vraag is kan ik de frequencie ook door middel van vier jumpers aanpassen. Zoja hoe, want dat staat namelijk niet in het Handleiding
Hij kan wel 400 MHz processor aan want dat staat in de handleiding.
Hij heeft ook de laatste BIOS.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 15:06 ]

Verwijderd

Meestal staat er een omschrijving van de functie van de jumpers ergens op het moederbord geprint, of het staat in het boekje.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 15:03:
Meestal staat er een omschrijving van de functie van de jumpers ergens op het moederbord geprint, of het staat in het boekje.
Het staan niet in de handleiding, want het is HP en die zetten bijna geen info in hun handleiding. Het staat ook niet op het moederbord.

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
ook de site van hp al afgezocht, daar hebben ze een heel archief met oude systemen en misschien staat er ook wat jij zoekt tussen

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik al gedaan. Daar vandaan heb ik ook de handleiding gehaald.