May help:
http://www.adobe.co.uk/su...hotoshop/322050/main.html
Staat deze CG Omega al lang op je pc? Welk OS draai je?
Het kan misschien helpen om het font in je fonts map op te zoeken, één maal op te dubbelklikken en hem dan weer te sluiten. In Windows XP hoeft dat niet, dan installeert hij hem gelijk bij het plaatsen in de Fonts map.
Kijk ook even in je Illustrator lijst bij de O van Omega... de eerste letters duiden meestal de maker aan... en Illustrator kan die er wel eens af halen

NijntjeRocks schreef op 01 april 2004 @ 17:47:
ws. is het een TrueType font dat zich op een alternatieve fontlokatie bevindt, vaak zelfs onder een andere naam (veelal een afkorting, in dit geval zou CG_O.ttf of een andere variant logisch zijn) heb je dat al geprobeerd?
Probeer eens een search op *.ttf en kijk welke naam het beste overeen komt met het font dat je zoekt.
Die eerste regel is natuurlijk maar een halve waarheid. Het OS Windows haalt zijn fonts standaard uit Windows' fontsmap, tenzij je in het register een andere map aangeeft of dmv een fontmanager fonts uit andere lokaties inlaadt.
Van de 800 fonts die ik bezit staan er maar 50 in mijn reguliere lijst, de rest activeer ik wanneer nodig vanuit een andere map. Die zie ik dus ook verder nooit.
[
Voor 49% gewijzigd door
Dark Blue op 01-04-2004 19:17
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs