[DScaler] Beeld zwart, wel geluid

Pagina: 1
Acties:

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik heb hier DScaler 4.0.0 geinstalleerd. Het heeft een weekje ofzo prima gewerkt, maar ineens kreeg ik alleen nog maar zwart beeld. Ik krijg wel geluid door. In full-screen heb ik rechts een klein streepje beeldontvangst. Of het echt beeldontvangst is heb ik gecheckt door inverse te doen, en dan keren de beeldkleuren inderdaad om.

Ik heb geen idee hoe dit komt omdat ik niets veranderd heb. Ik heb op GoT 1 eerder topic over een soortgelijk probleem gevonden, maar daar kwam niet echt een oplossing uit.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb geen filters aanstaan, ik draai Win2000, als TV-kaart herkent DScaler Typhoon TView TV/FM Tuner, met een BT chipset

Specs

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 14:14
Probeer eens met de pijltjes, dan kun je het beeld verschuiven.

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Begin eens met de 4.1.8 beta te installeren. Versie 4.0.x is hoogbejaard, staat bol van de bugs en heeft lang niet zo'n goede hardware-ondersteuning als de laatste beta.

Er is ook een 4.1.9 beta, maar die is nogal onstabiel. 4.1.8 werkt hier alleszins reeds maandenlang probleemloos.

[ Voor 6% gewijzigd door mahi op 01-04-2004 14:30 ]

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
4.1.8 werkte eerst niet, maar heb t dan toch maar ff opnieuw geprobeerd en 't lijkt nu ineens wel te werken :?
Naja, niet logische oplossingen werken soms dus ook :P
Ik laat nog wel ff horen hoe t gaat :)

Het lijkt nu allemaal goed te werken :) beetje jammer dat alle zenders opnieuw ingesteld moeten worden, maar goed iig stuk sneller/makkelijker opgelost dan ik d8 :)

[ Voor 30% gewijzigd door Masterdam op 01-04-2004 14:58 ]

Specs