Swing 200 KPN, wil geen KPN ?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-06 07:46
Snap er niks van heb nu even een swing 200 ooit eens gekocht met Hi Prepaid, maar slikt de mobiele telefoon kaart niet, wat the F is wrong.
Ook nog verschillende sim-lock voor KPN-ers? :?

Who knows ?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12118

nee, der zijn geen verschillende locks, alleen wat het probleem is denk ik dat je kaart te oud is voor het toestel. ik had eerst ook een swing 200 en toen heb ik een 3210 gekocht en toen ik hem kocht keken ze bij de primafoon toch eerst ff of ik mijn bestaand prepaid kaartje daarin kon gebruiken, ik had geluk:):), maar als ie te oud was zou dat niet gaan en dan zou ik een ander en dus een nieuwer kaartje moeten kopen. het is bagger ik weet het :r:r, maar het is zo 8-)8-)8-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3202

GSM 900 en GSM 1800, wel eens van gehoord? Laat je in vervolg voorlichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117

Dur is toch ook nog een verschil bij KPN tussen het lock op een abbo foon en het lock op een Prepaid toestel ??
Heb ik mij ooit wijs laten maken iig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GSM 900 en GSM 1800, wel eens van gehoord? Laat je in vervolg voorlichten!
Waar slaat dat antwoord op, :?:?:?:?:?
kan aan mij liggen hoor, maar ik snap hem niet
Dur is toch ook nog een verschil bij KPN tussen het lock op een abbo foon en het lock op een Prepaid toestel ??
op een abo foon zit toch geen simlock :?:?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een GSM 1800 toestel hebt, en een GSM 900 SIM-kaart werkt dat niet. Andersom ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 december 2000 23:41 schreef Sebastard het volgende:
Als je een GSM 1800 toestel hebt, en een GSM 900 SIM-kaart werkt dat niet. Andersom ook niet.
okay daar heb je gelijk in, alleen......

Als je nou ff op de hi site gekeken had, dan had je bij de specificaties van de swing 200 dit gezien: " Dual band (GSM 900 en DCS 1800)"
Dus dan komt mijn conclusie dat je daar dus geen gelijk in hebt bij DIT toestel...:):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, tja, mijn PocketLine Swing (zonder nummer, maar mét ruimte voor drie penlites) was GSM 900 (inmiddels vredig ingeslapen) vandaar. Maar, daar had ik inderdaad even naar moeten kijken op de site van KPN of Alcatel. Mijn fout. Excuses.

Maar dan nog... blijft vreemd... zou even met de Klantenservice van Hi-PrePaid bellen. Ik weet 'ut in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4518

Hoi, Kijk eens op je simkaartje... Staat daar een x op? Zoja dan heb je een oude simkaart en door de simlock accepteerd de swing 200 um niet. Vind je dat irri?? Ga naar Primafoon en vraag of ze um willen opsturen (x-kaartje). Dat kost je dan 20,- van je beltegoed en binnen 2 weken heb je een s-kaartje trug met zelfde nr en beltegoed -20,- . Alleen telefoonboekje niet.
Primafooner has spoken..
Pagina: 1