Toon posts:

WPA

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen dat WPA ook niet zou veilig is. Ik probeer nu te kijken hoe veilig het nu eigenlijk is. Maar mij lukt het niet om het netwerk te cracken, zo te zeggen.

Maar vraag is, is het erg gemakkelijk om zo iets te cracken en zijn er ook programma's ervoor die je gemakkelijk kunt downloaden om het netwerk te kunnen cracken. En moet iemand vlakbij mijn access point wezen om hem te zien of kan iemand met een grote antenne mij access point ook zien.

Groeten,

Robert

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 12:20:
Ik heb gelezen dat WPA ook niet zou veilig is. Ik probeer nu te kijken hoe veilig het nu eigenlijk is. Maar mij lukt het niet om het netwerk te cracken, zo te zeggen.

Maar vraag is, is het erg gemakkelijk om zo iets te cracken en zijn er ook programma's ervoor die je gemakkelijk kunt downloaden om het netwerk te kunnen cracken. En moet iemand vlakbij mijn access point wezen om hem te zien of kan iemand met een grote antenne mij access point ook zien.

Groeten,

Robert
1 april :o

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

How safe is WPA (Google)
veel lees plezier :)

If you choose to criticise you choose your enemies

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-08 15:24
En nu serieus: volgende de policy van GoT mag je niet vragen naar kraakprogramma's e.d.
Je zult er dus naar moeten zoeken met Google oid.

En op je andere vraag: je AP heeft een bepaald zendbereik, iedereen die binnen dat bereik valt kan hem in principe zien.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit keer niet. Ik wil gewoon weten als je veel verstand van computer nodig hebt of dat bijna iedereen gewoon een wireless netwerk kan cracken.

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 12:32:
Nee dit keer niet. Ik wil gewoon weten als je veel verstand van computer nodig hebt of dat bijna iedereen gewoon een wireless netwerk kan cracken.
Ik denk dat als je zoiets wil doen dat je toch wel redelijk kennis van zaken nodig hebt. Dus computer jan (uit alkmaar bijvoorbeeld) zal dat niet zomaar voor mekaar krijgen LIJKT me...

/edit: http://www.pchulpaanhuis.nl
computer jan.... :/

[ Voor 8% gewijzigd door ProCal op 01-04-2004 12:41 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:58

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Enkele puntjes;

- Je topictitel is veel te kort, bevat amper info
- Wij doen hier niet aan hacken/cracken of hulp daarbij aanbieden (al dan niet in de vorm van het aanbieden van downloadable cracks)
- Met google kom je ook al een heel eind
- Indien je een technische discussie rondom WPA wilt opstarten zul je toch echt met een sterker en betere topicstart moeten komen.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.