Nu heb ik nog een vraag over de abonnementen....
Hoe zijn de ervaringen hiermee? Bevalt het goed? Is de kwaliteit/prijsverhouding goed?
Hoe zijn de ervaringen hiermee? Bevalt het goed? Is de kwaliteit/prijsverhouding goed?
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Harm op 01-04-2004 11:40 . Reden: BTW ]
Als het over de tweaker.net abo's gaat, zou ik zeggen dat je het gewoon maar eens moet proberen. Zo duur is het goedkoopste abonnement voor 6 maanden (minimum termijn) nu ook weer niet. En verder is het wel lekker om volkomen legaal zonder banners (die toch behoorlijk wat bandbreedte vragen) hier rond te neuzen. De rest is leuk meegenomen (vooral het fotoalbum, wel makkelijk als je eens een plaatje hier wilt posten).Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 11:36:
Nu heb ik nog een vraag over de abonnementen....
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
The devil is in the details.
Verwijderd
Als ik een een abbo zou nemen, dan zou ik het voor bovenstaande doen. Dan zou ik al het internetnieuws bij elkaar willen zien en niet zoals nu tussen al het andere nieuws.December schreef op 01 april 2004 @ 11:57:
• Indeling T.net: Je kan zelf (tot op een zekere hoogte) bepalen wat je wel en niet op T.net FP wilt zien en in welke volgorde, zo boeit mij Fok! niks, maar vind ik die PCM headlines wel weer geinig. En verder kan je zelf ook nog de lettergrootte bepalen voor veel onderdelen (headers) en soms zelfs de kleur/lettertype.
En dat kan weer net nietVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 12:18:
[...]
Als ik een een abbo zou nemen, dan zou ik het voor bovenstaande doen. Dan zou ik al het internetnieuws bij elkaar willen zien en niet zoals nu tussen al het andere nieuws.
Dat is inderdaad ook een leuke feature, maar aangezien ik toch dagelijks op T.net kom kijk ik zelf wel, hoef ik ook niet iedere keer m'n mail te checkenVerder staat me de pricewatch wel aan op de homepage. En de mogelijkheid om mails toegestuurd te krijgen over producten die mij wel bevallen en in prijs zijn gedaald.
The devil is in the details.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq