Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ervaringen met abonnementen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Nu heb ik nog een vraag over de abonnementen....

Hoe zijn de ervaringen hiermee? Bevalt het goed? Is de kwaliteit/prijsverhouding goed?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb je topic even afgesplitst aangezien het om een ander onderwerp gaat :) .

[edit]
Voor mij is - in een ver ver verleden (bij de introductie van de abo's) - de motivatie geweest om een abo te nemen omdat ik T.net wilde steunen. De extra features waren mooi meegenomen en ik maak er nu ook dankbaar gebruik van. Dat 'steunen' is denk ik voor velen de belangrijkste reden en dat is denk ik ook moeilijk weer te geven of dat een goede prijs-kwaliteitverhouding heeft. Ik denk echter dat je goede waar krijgt voor het geld dat je aan T.net betaald voor je abo :) .

[ Voor 76% gewijzigd door Harm op 01-04-2004 11:40 . Reden: BTW ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 11:36:
Nu heb ik nog een vraag over de abonnementen....

Hoe zijn de ervaringen hiermee? Bevalt het goed? Is de kwaliteit/prijsverhouding goed?
Als het over de tweaker.net abo's gaat, zou ik zeggen dat je het gewoon maar eens moet proberen. Zo duur is het goedkoopste abonnement voor 6 maanden (minimum termijn) nu ook weer niet. En verder is het wel lekker om volkomen legaal zonder banners (die toch behoorlijk wat bandbreedte vragen) hier rond te neuzen. De rest is leuk meegenomen (vooral het fotoalbum, wel makkelijk als je eens een plaatje hier wilt posten).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 09:48

makje

Professioneel prutser

Ben het met zowel Harm als Mr. Liu eens :)

Voor mij was ook het steunen van Tweakers de belangrijkste reden, met als goede 2e reden de mogelijkheid om (irri) banners te kunnen blokken. Een leuke extra was voor mij het fotoalbum en webstorage aangezien ikzelf alleen een gratis yahoo webpage had en daarvandaan geen plaatjes kon linken d:)b

9800x3d

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Om even mijn ervaring als abonnee te geven (ook al betaal ik niet :+ :P):

Ik vind het erg makkelijk en ik gebruik de functies ervan dan ook met grote regelmaat. Ik zal een paar dingetjes noemen die ik eigenlijk standaard aan heb staan of gebruik en die ik liever niet mis:[list]• Bannerloos: Alles, dus ook die popup banners onderin bij T.net (welke nogal irritant kunnen zijn als je naar beneden gaat met je muis) zijn weg.

Skins: op GoT gebruik ik de Silver - Tweakers-skin en ondanks dat het even wennen is vind ik 'm eigenlijk een stuk beter dan de standaard skin, ook doordat het rustgevend grijs is.
En de skins op T.net vind ik een stuk beter dan de standaard (niet echt skin, maar ok), want de kleuren zijn m.i. een stuk beter.

Fotoalbum: Heel handig en makkelijk in gebruik, je hebt lekker veel webspace (full: 100 MB) en je kan ook nog eens stats bekijken van je plaatjes.

Indeling T.net: Je kan zelf (tot op een zekere hoogte) bepalen wat je wel en niet op T.net FP wilt zien en in welke volgorde, zo boeit mij Fok! niks, maar vind ik die PCM headlines wel weer geinig. En verder kan je zelf ook nog de lettergrootte bepalen voor veel onderdelen (headers) en soms zelfs de kleur/lettertype.

Prijsmonitor: Je zet een paar producten die je graag in de gaten wilt houden in de prijsmonitor en je ziet op de FP wat de prijs ervan is en of die gedaald of gestegen is, erg handige en leuke feature.

Mailbox/-forwarder: Ik gebruik de mailbox zelf niet, maar de forwarder wel, omdat ik zelf al een emailbox heb, maar het adres daarvan nou niet zo super was. En zeg nou zelf, @tweakers.org is toch cool :PVerder zijn er natuurlijk nog andere punten zoals het abonneeforum en private file storage. De eerste is leuk, maar niet iets dat ik niet kan missen en de twee gebruik ik maar heel zelden, omdat ik op school niet op T.net kan komen (:().

Kortom: ik ben dik tevreden met T.net Full abonnee en ondanks dat ik dit jaar heb gewonnen durf ik te zeggen dat het z'n geld dubbel en dwars waard is. Maar ik ben dan ook GoT/T.net verslaafde, dat kan natuurlijk meetellen ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

December schreef op 01 april 2004 @ 11:57:
Indeling T.net: Je kan zelf (tot op een zekere hoogte) bepalen wat je wel en niet op T.net FP wilt zien en in welke volgorde, zo boeit mij Fok! niks, maar vind ik die PCM headlines wel weer geinig. En verder kan je zelf ook nog de lettergrootte bepalen voor veel onderdelen (headers) en soms zelfs de kleur/lettertype.
Als ik een een abbo zou nemen, dan zou ik het voor bovenstaande doen. Dan zou ik al het internetnieuws bij elkaar willen zien en niet zoals nu tussen al het andere nieuws.

Verder staat me de pricewatch wel aan op de homepage. En de mogelijkheid om mails toegestuurd te krijgen over producten die mij wel bevallen en in prijs zijn gedaald.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 12:18:
[...]
Als ik een een abbo zou nemen, dan zou ik het voor bovenstaande doen. Dan zou ik al het internetnieuws bij elkaar willen zien en niet zoals nu tussen al het andere nieuws.
En dat kan weer net niet :+ Je kan wel zelf bepalen hoeveel nieuws je op de FP wilt zien, maar je kan gamesnieuws er bijvoorbeeld niet uitfilteren.
Verder staat me de pricewatch wel aan op de homepage. En de mogelijkheid om mails toegestuurd te krijgen over producten die mij wel bevallen en in prijs zijn gedaald.
Dat is inderdaad ook een leuke feature, maar aangezien ik toch dagelijks op T.net kom kijk ik zelf wel, hoef ik ook niet iedere keer m'n mail te checken :P

The devil is in the details.

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 11:41

Thyzz

-=leeg=-

Ook voor mij geld dat ik het vooral doe om t.net te steunen. Maar vooral het fotoalbum, banner vrij FP en GoT en het indelen van t.net gebruik ik het meest.

5325wp

Pagina: 1