[ASP.NET] smartnavigation probleem

Pagina: 1
Acties:

• thekink
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-02 11:43
Ik heb een probleem met de smartnavigation functionaliteit van ASP.NET. Ik kan deze namelijk aanzetten en het werkt gewoon goed, alleen ben ik na een postback wel mijn style sheet kwijt.

Even een voorbeeld:
Bij een input form sta ik helemaal onderaan en doe hier een postback. Door mijn smartnavigation komt hij mooi terug onderaan de pagina, alleen ben ik dan dus mijn style sheet kwijt en is dus de hele pagina on opgemaakt. Ik heb hard gezocht naar het probleem en een oplossing, maar tot nu toe lijkt er geen oplossing te zijn.

Iemand ideeen? Work arounds?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:42

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Smartnavigation levert voor zover ik weet meestal meer problemen op dan het daadwerkelijk oplevert. Zie bijvoorbeeld voor een discussie met een aantal oplossingen
http://weblogs.asp.net/donxml/archive/2003/04/14/5595.aspx

[ Voor 13% gewijzigd door gorgi_19 op 01-04-2004 11:34 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• thekink
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-02 11:43
tnx voor de reply, ik ben echter al achter het probleem...

Onderwater gebruik asp een iframe waarin de nieuwe data geladen (via postback) wordt die nodig is om de vernieuwde pagina te laten zien, na deze postback wordt de veranderde data bijgewerkt. Het probleem is echter dat dit iframe zich niet in de goeie directory bevind... en kan daardoor de stylesheet niet meer vinden, omdat deze een relatief pad heeft. Je ziet de oplossing misschien al... gebruik een absoluut pad en je bent van al het gezeur af... werkt perfect.